Qrwa ile czytania mialem . to i ja wtrace swoje dwa grosze

. Uwazam ze na korbowodach rs4 i tlokach z tego silnika jest realne do zrobienia ok. 750km .Moim skromnym zdaniem korba z rs4 zniesie pod 800nm powyzej 7200rpm do samego limitera. Skad mi sie to wzielo ?? To proste , wystarczylo by w takim projekcie jak ma Bolo , zrobic glowice na supertechu i wlozyc ostre walki, co pozwolilo by na utrzymanie podobnego nm jaki zostal osiagniety w wyzszych partiach obrotowych silnika. Jestem pewien ze przy obecnym doladowaniu bylo by min 720km , naturalnie wtedy limiter bylby ustawiony na ok 8000-8200rpm .
Granice seryjnego silnika sa przesuwane z roku na roku , coraz wyzej . Kiedys J. Koraszewski powiedzial mi (to bylo jakies 4lata temu) ze w swoim tt na seryjnym korbowodzie z BAM-a ma 470-480nm shamowane u Hohnestera , nie moglem w to uwierzyc . Sami mielismy mk4 AUQ 20vt 350km i 420nm . Set Up przezyl 50tys km . Obecny wlasciciel dalej upala i dzwonil dwa dni temu czy robimy cos dalej . Ostatnio GTO poszedl na 460+nm na seryjnej korbie o sworzniu 18mm i silnik nie odmowil wspolpracy . Recepta jest narastajace dolowanie lub big T . Logiczna sprawa jest iz ower boost jest w stanie rozkurwic wszystko .... ok , koniec wypocin . pozdrawiam .
ps Bolo , na hamowni mowiles juz ze wystarczy ,ale ledwo zjechales z rolki i chcialbys juz miec wiecej

Ty jestes wariat na maksa
