A tak na poważnie z bolem mieszkamy od siebie rzut beretem. Jak poprawi się pogoda to napewno gdzies się tam łapniemy :)
s4-bolo
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
najmocniejsze S4 w PL które wygląda jak seria i ma pełny środek - Gratki wyniku,
żeś Bolo z tego złomu złożył silnik to dziw
.
Dla mnie seryjny silnik to głównie seryjny blok,
pamiętam jak pierwszy raz przytargałem RS4 dla body RS to właśnie miał w bloku wystającą korbę
a miał 440 ps w papierach he he
żeś Bolo z tego złomu złożył silnik to dziw
Dla mnie seryjny silnik to głównie seryjny blok,
pamiętam jak pierwszy raz przytargałem RS4 dla body RS to właśnie miał w bloku wystającą korbę
a miał 440 ps w papierach he he
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Qrwa ile czytania mialem . to i ja wtrace swoje dwa grosze
. Uwazam ze na korbowodach rs4 i tlokach z tego silnika jest realne do zrobienia ok. 750km .Moim skromnym zdaniem korba z rs4 zniesie pod 800nm powyzej 7200rpm do samego limitera. Skad mi sie to wzielo ?? To proste , wystarczylo by w takim projekcie jak ma Bolo , zrobic glowice na supertechu i wlozyc ostre walki, co pozwolilo by na utrzymanie podobnego nm jaki zostal osiagniety w wyzszych partiach obrotowych silnika. Jestem pewien ze przy obecnym doladowaniu bylo by min 720km , naturalnie wtedy limiter bylby ustawiony na ok 8000-8200rpm .
Granice seryjnego silnika sa przesuwane z roku na roku , coraz wyzej . Kiedys J. Koraszewski powiedzial mi (to bylo jakies 4lata temu) ze w swoim tt na seryjnym korbowodzie z BAM-a ma 470-480nm shamowane u Hohnestera , nie moglem w to uwierzyc . Sami mielismy mk4 AUQ 20vt 350km i 420nm . Set Up przezyl 50tys km . Obecny wlasciciel dalej upala i dzwonil dwa dni temu czy robimy cos dalej . Ostatnio GTO poszedl na 460+nm na seryjnej korbie o sworzniu 18mm i silnik nie odmowil wspolpracy . Recepta jest narastajace dolowanie lub big T . Logiczna sprawa jest iz ower boost jest w stanie rozkurwic wszystko .... ok , koniec wypocin . pozdrawiam .
ps Bolo , na hamowni mowiles juz ze wystarczy ,ale ledwo zjechales z rolki i chcialbys juz miec wiecej
Ty jestes wariat na maksa 
Granice seryjnego silnika sa przesuwane z roku na roku , coraz wyzej . Kiedys J. Koraszewski powiedzial mi (to bylo jakies 4lata temu) ze w swoim tt na seryjnym korbowodzie z BAM-a ma 470-480nm shamowane u Hohnestera , nie moglem w to uwierzyc . Sami mielismy mk4 AUQ 20vt 350km i 420nm . Set Up przezyl 50tys km . Obecny wlasciciel dalej upala i dzwonil dwa dni temu czy robimy cos dalej . Ostatnio GTO poszedl na 460+nm na seryjnej korbie o sworzniu 18mm i silnik nie odmowil wspolpracy . Recepta jest narastajace dolowanie lub big T . Logiczna sprawa jest iz ower boost jest w stanie rozkurwic wszystko .... ok , koniec wypocin . pozdrawiam .
ps Bolo , na hamowni mowiles juz ze wystarczy ,ale ledwo zjechales z rolki i chcialbys juz miec wiecej





