Powolny S4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Vito
Posty: 78
Rejestracja: 2010-02-02, 15:39
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Vito »

Trzymam kciuki, za dobre wyniki, i chętnie bym się załapał na jakiś przejazd już wystrojonym po Poznaniu ;-)
More boost - more fun
kosiniak

Post autor: kosiniak »

jak motoru w miedzyczasie nie zabiles to moze byc grubo :)
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Vito pisze:Trzymam kciuki, za dobre wyniki, i chętnie bym się załapał na jakiś przejazd już wystrojonym po Poznaniu ;-)
Oczywiście :)

kosiniak pisze:jak motoru w miedzyczasie nie zabiles to moze byc grubo :)
Ten egzemplarz jest chyba niezniszczalny ;)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

rury dolotowe do spręzarek masz całościowe ? Bo nie widze żadnego łącznika....Jak zamierzasz w przyszłości dobrać się do cewek/świec, ewentualnie zdjęcia dekla zaworowego ? Bedzie wyjmowany silnik ?

Pozatym bardzo ładna robota
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Hmm sluszna uwaga co prawda do świec i cewek dojście jest ale problem moze byc ze zdjęciem kap zaworowych... Jak problem wystąpi bedzie się martwił ten co to wymyślił :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

radze poprawić to przed strojeniem !
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Jutro obadam czy jest dojście na aucie do śruby mocujacej ta rurę, jeśli jest to po jej odkreceniu bedzie można ja delikatnie okrecic na turbinie i bedzie do wszystkiego dostęp ale to tylko taki mój pomysł. Jutro sie wyjaśni.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

może rurki w połowie uciąć i łącznik założyć
Obrazek
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Dziś oglądaliśmy to na aucie i nie bedzie problemu z demontazem rur mimo tego ze są w całości
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Jakie masz te dystanse 6mm? Nie bija Ci kola?

Ja zalozylem 5mm i nie jest tak jak powinno byc... Chyba, ze w B5 piasta ma inna konstrukcje.
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Tak 6mm, nie jest tak jak powinno dlatego zastanawiam się nad 12mm z centrowaniem ale to bedzie za szeroko przynajmniej jak dla mnie... Ogólnie niewiele osób o tym wie ale przy dystansach 6mm owszem felga łapie się na kolnierz, ale zwęża się on na zewnątrz i dlatego przy taki h dystansach powstaje luz ok 1,5mm i to już bije jak źle przykrecisz Kolo. Jak się postarasz i przykrecisz rowno to nie bije :) ale to taki polsrodek - ja musiałem założyć bo felga tarła o wahacz.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

No wlasnie... ten sam problem mam. Niestety, ale zeby dystans byl OK - to musi byc 15mm z pierscieniem. Mniejszego nie zalozysz.
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Właśnie wróciłem z Warszawy :) auto wystrojone.
Wynik pozostawia pewien niedosyt ale jest ok 400km 520Nm przy 1 bar,powyżej występowało spalanie stukowe... Jutro dam wykres do analizy :)
Generalnie założenie było ok 400km więc się cieszę :)
Jutro porobię też jakieś pomiary
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

No właśnie to samo u mnie było
Pewnie po 6 000 cofało i moc ok 6 200
kosiniak

Post autor: kosiniak »

slyszalem w dzien, tez jestem ciekaw czemu tak :/
Zablokowany