Flyer pisze:U mnie jest niby przebieg 160k km [historia do konca 2008 r.].
Auto bylo na pewno po sofcie.
U mnie też po sofcie a 165k km miałem wpisane do książki (sprawdzałem u nas w ASO - wszystko niby gra) w styczniu tego roku. Chyba, że ktoś wcześniej przekręcił licznik.
Flyer jak zrobiłeś 800???
Z tego co wiem wartość 133 daje 740-780 RPM. U mnie jak nóżką przytrzymam na 820 jest cacy ale Vag nie daje rady tyle dać.Masz jakiś sposób?
JohnyBI pisze:Flyer jak zrobiłeś 800???
Z tego co wiem wartość 133 daje 740-780 RPM. U mnie jak nóżką przytrzymam na 820 jest cacy ale Vag nie daje rady tyle dać.Masz jakiś sposób?
Ja normalnie Vagiem sam sobie podniosłem na 840. Więcej się już nie dało. Z tego co wiem to regulacja jest od 124 do 132 i nie jest określone chyba dla jakich wartości są jakie obroty, chyba że w A6 jest inaczej. Robiłem to VAG 311.2, trzeba było wpisać login 01283 lub 11463 żeby można było zapisać ustawienia.resztą na stronie
ross-techa masz to opisane: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB5.html
JohnyBI pisze:Flyer jak zrobiłeś 800???
Z tego co wiem wartość 133 daje 740-780 RPM. U mnie jak nóżką przytrzymam na 820 jest cacy ale Vag nie daje rady tyle dać.Masz jakiś sposób?
Ja spokojnie VAGiem ustawiłem 820 RPM. Mogłem nawet więcej ale nie było potrzeby. VAG 805 oprócz wartości 128 itd, pokazuje w okienku jakie są obroty ustawione i aktualne.
Wszystko ok. Panowie w/g moich wiadomości max to wartość 133, ale jeden car będzie miał 840 drugi 780.Narazie to się dowiedziałem że w pierwszej kolejce to czyszczenie przepustnicy i new adaptacja.Będe testował to dam znać.