Drgania na biegu jalowym

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

Flyer pisze:U mnie jest niby przebieg 160k km [historia do konca 2008 r.].
Auto bylo na pewno po sofcie.
U mnie też po sofcie a 165k km miałem wpisane do książki (sprawdzałem u nas w ASO - wszystko niby gra) w styczniu tego roku. Chyba, że ktoś wcześniej przekręcił licznik.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

fly odepnij przeplywke i zobacz czy jest to samo :) :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Podbilem dzis obroty na jalowym w okolice 780-800 i problem w 80% zniknal.
Byly jednak za niskie...
JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

Flyer jak zrobiłeś 800???
Z tego co wiem wartość 133 daje 740-780 RPM. U mnie jak nóżką przytrzymam na 820 jest cacy ale Vag nie daje rady tyle dać.Masz jakiś sposób?
JohnyBI
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Nie robilem tego ja :-) Przy okazji podmiany zegarów ON>PB zrobil to mi gosc czyms "bogatszym" niz zwykly kabelek z hex'em.

Nie wiem ile dokladnie jest - ale tak jak pisalem powyzej ~ 780-800.
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

JohnyBI pisze:Flyer jak zrobiłeś 800???
Z tego co wiem wartość 133 daje 740-780 RPM. U mnie jak nóżką przytrzymam na 820 jest cacy ale Vag nie daje rady tyle dać.Masz jakiś sposób?
Ja normalnie Vagiem sam sobie podniosłem na 840. Więcej się już nie dało. Z tego co wiem to regulacja jest od 124 do 132 i nie jest określone chyba dla jakich wartości są jakie obroty, chyba że w A6 jest inaczej. Robiłem to VAG 311.2, trzeba było wpisać login 01283 lub 11463 żeby można było zapisać ustawienia.resztą na stronie
ross-techa masz to opisane:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB5.html
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

JohnyBI pisze:Flyer jak zrobiłeś 800???
Z tego co wiem wartość 133 daje 740-780 RPM. U mnie jak nóżką przytrzymam na 820 jest cacy ale Vag nie daje rady tyle dać.Masz jakiś sposób?
Ja spokojnie VAGiem ustawiłem 820 RPM. Mogłem nawet więcej ale nie było potrzeby. VAG 805 oprócz wartości 128 itd, pokazuje w okienku jakie są obroty ustawione i aktualne.
JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

Wszystko ok. Panowie w/g moich wiadomości max to wartość 133, ale jeden car będzie miał 840 drugi 780.Narazie to się dowiedziałem że w pierwszej kolejce to czyszczenie przepustnicy i new adaptacja.Będe testował to dam znać.
JohnyBI
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

Eeee Panowie jeśli chodzi o obroty to może GTO podpytajcie bo u mnie były podwyższane przez niego więc wie jak to się robi :-P
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
Mieto
Posty: 38
Rejestracja: 2011-09-01, 20:24
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Mieto »

Odgrzeje kotleta bo wydaje mi się, że praca silnika w moim jest trochę niebardzo.

Tzn drga na jałowym. Jak delikatnie się muśnie gazem to przestaje.

Aha i przy gaszeniu taki klekot jest - dzisiaj zwróciłem na to uwagę.

WTF?
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

koło 2 masowe ? :-) a u mnie była kiedyś przepustnica i dawała takie same objawy jak 2 masówka ;-) przede wszystkim terkotanie przy wyłączaniu
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Mieto
Posty: 38
Rejestracja: 2011-09-01, 20:24
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Mieto »

No właśnie, a jakie jeszcze są objawy zrypanego dwumasu?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Przede wszystkim telepeanie na jalowym/przy przyspieszaniu.
Nie zawsze chrobocze przy gaszeniu.
sebastian855
Posty: 172
Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
Lokalizacja: Dąbrowa G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sebastian855 »

napinacz łańcuszka rozrządu daje tez takie objawy.
Mieto
Posty: 38
Rejestracja: 2011-09-01, 20:24
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Mieto »

Podpiąłem wczoraj ese pod dominatora i sprawdziłem obroty.
Noi u mnie skaczą między 760 a 800.
Może dlatego ma to dygotanie?

[ Dodano: 2011-09-18, 13:50 ]
Jednak na zimnym jak trzyma 1200obr też się trzęsie.

Qrna jak sprawdzić czy to nie dwumas?
ODPOWIEDZ