Moderatorzy: buba , Mod-Team
Robson
Posty: 24 Rejestracja: 2012-09-20, 20:34
Lokalizacja: Lry
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Robson » 2013-05-05, 20:47
Witam, co moze byc tego przyczyna? Dodam, ze wtrysk, swieca i cewka wymienione na nowki, i dalej problem powrócil. Moze cos na przewodach niedomaga?
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2013-05-05, 22:23
moduł zapłonowy sprawdz
Robson
Posty: 24 Rejestracja: 2012-09-20, 20:34
Lokalizacja: Lry
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Robson » 2013-05-05, 22:35
Sprawdze i przewody pozamieniam miedzy cewkami czy na innym bedzie wypadac garze.. ale to chyba kwestia elektroniki..
bear77
Posty: 6 Rejestracja: 2013-05-03, 18:40
Lokalizacja: trojmiasto
Kontakt:
Post
autor: bear77 » 2013-05-05, 23:04
Mialem cos podobnego tylko ze okazalo sie ze czapka pekla. Sprawdz czy swieca ma jakis kolorowy nalot
Robson
Posty: 24 Rejestracja: 2012-09-20, 20:34
Lokalizacja: Lry
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Robson » 2013-05-06, 07:53
Raczej elektronika bo po wymianie swiec pomoglo na krotki czas a teraz jak troche popracowala swieca to znoznowu.
bear77
Posty: 6 Rejestracja: 2013-05-03, 18:40
Lokalizacja: trojmiasto
Kontakt:
Post
autor: bear77 » 2013-05-06, 11:25
Podobny objaw, nowe cewki, swiece, pompa paliwa. Palil normalnie,jezdzil tez, tylko jak mocniej pedal wciskalem to szarpac zaczynał
rwtnt
Posty: 291 Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: rwtnt » 2013-05-06, 13:29
J/W moduł zapłonowy
Robson
Posty: 24 Rejestracja: 2012-09-20, 20:34
Lokalizacja: Lry
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Robson » 2013-05-08, 21:15
Mam pytanie.. Gdzie ten modul jest umiejscowiony i jest tylko 1 odpowiadajacy za calosc czy po 2 na strone?
Tak wlasnie dzis patrzylem, a który z nich odpowiada za 5 cyl?
Ostatnio zmieniony 2013-05-08, 21:34 przez
Robson , łącznie zmieniany 1 raz.
mik-17
Posty: 628 Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: mik-17 » 2013-05-08, 21:30
są dwa, szukaj w okolicach filtra powietrza
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2013-05-08, 22:15
na puszcze powietrzna dwa charakterystyczne moduły przykręcone na dwie śruby (10) z kolorowymi wtyczkami
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2013-05-08, 22:46
zazwyczaj jak moduł padnie to nie pracują 2 lub 3 cylindry,
te moduły na obudowie puszki filtra podmień miejscammi (przepinając wtyczki)
jeśli to wina modułu to błąd powinien się pojawić na innym cylindrze a nie na 5
majlo
Posty: 214 Rejestracja: 2012-07-07, 10:09
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: majlo » 2013-05-09, 09:17
ja miałem taki błąd jak alternator mi się psuł i było niewystarczająco prądu
pawelwor
Posty: 5 Rejestracja: 2013-02-24, 16:38
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: pawelwor » 2013-05-12, 21:49
Podepnę się pod temat.
VAG pokazał missfire'y na 2cyl (zazwyczaj koło 30), podmieniłem najpierw wtyczki od modułów - bez mian, zamieniłem cewki miejscami - bez zmian. Świadczyć to może o walniętej świecy na drugim cyl, czy coś jeszcze może to powodować?
Nie wiem czy to powiązane, ale na jałowym obroty lekko falują i odczuwa się drgania powiązane chyba z obrotami (nie są stałe).
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2013-05-13, 22:50
podmień świecę ot tak na próbę
Robson
Posty: 24 Rejestracja: 2012-09-20, 20:34
Lokalizacja: Lry
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Robson » 2013-05-17, 13:30
Modul zaplonowy wymieniony i jak reka odjał;)