RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

jak to mówił Borat "Magnes na cipki" :D heh
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Temat umarł ?

Skatowałeś chociaż raz to auto porządnie ? ;-)
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

cdn
Narazie cisza przed burza :-)
Skatowalem porzadnie tak ze sie prawie zapalil :-D
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

dziś wleciał silnik
Obrazek

z powodu sporych rur dolotowych do turbo, dużych kolektorów Wagnera silnik pierwszy raz włożyłem od góry na "słoniu" bo od dołu się nie dało.
Obrazek

dzień się skończył i czasu brakło, w wtorek/środę dokończę składać i zobaczymy czy turbo rozkręcane i skręcane prze zemnie kilkanaście
razy przeżyło i się nie rozwali w pierwszych kilometrach,
tego się obawiam bo je skatowałem na sucho przy ciągłych przymiarkach
Obrazek

chłodniczka układu kierowniczego
Obrazek
Obrazek
ArchitekT
Posty: 250
Rejestracja: 2012-12-28, 14:44
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ArchitekT »

SID dawaj jeszcze troche chlodnic, wyraznie widze miejsce po lewej stronie :mrgreen:
Tak na powaznie czekam az zacznie jezdzic, bedzie ostro.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Bidnie wyglądają trochę te wężyki przy chłodnicy oleju... ile pożyją? :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

chłodniczka układu kierowniczego a nie olejowa
Awatar użytkownika
wujek 2pac
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: wujek 2pac »

A ja się od zawsze zastanawiam, czy nie wpływa negatywnie na chłodzenie cieczy takie zastawienie chłodnicy właściwej :roll:
Lancia Fulvia Coupe
Renault 5
Fiat 126p
FSO Polonez
Audi Cabriolet
Audi S4
Audi RS4 B5 & B7
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

wujek 2pac pisze:A ja się od zawsze zastanawiam, czy nie wpływa negatywnie na chłodzenie cieczy takie zastawienie chłodnicy właściwej :roll:
W jakims malym stopniu wplywa, ale ona i tak jest przelotowa i mam brak chlodnicy klimy wiec jest lepsze juz chlodzenie.
Chlodnice oleju mam po prawej stronie na dole , wielka loche !
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ogólnie auto odpalone ale problemy te same jak zmieniłem wiązkę silnika (poprzednia się spaliła i miała zwarcie)

Teraz pytania do fachowców od "prądów" bo jak nie uzyskam odpowiedzi to pcham auto dalej.
W tej chwili po odpaleniu świeci na liczniku mi się (mam kilka liczników i to samo jest ) :
- temp. oleju full, po nagrzaniu silnika temp. spada do około 90-110st
- temp. wody jest full, po nagrzaniu silnika spada do typowej 90 st
- wskazania allternatora na liczniku jest prawie 16V ( na mierniku na akku jest typowe 14,4 V)
- pokazuje minimum układu chłodzenia ale to pewnie wada spalonego czujnika płynu w zbiorniczku (zbiorniczek do wymiany)

Ktoś ma jakieś pomysły czemu to ? Czy podczas opaleniu przewodów i ich zwarciu uszkodziły się poszczególne moduły i itp ?
Czy ich wymiana załatwi sprawę ? (mam wszystko na podmianę)
Wiązki elektr silnika różnią się ale nie znaczniem, mam w tej chwili kilka silników i wiązek do sprawdzenia / podmiany.

foto licznika
Obrazek

film rozgrzanego silnika i w 10-tej sekundzie "marchewa"
https://www.youtube.com/watch?v=7dYtEvsAfRE

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

podmieniałeś ECU ?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ADI pisze:podmieniałeś ECU ?
tzn ?
Obrazek
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

czy komputer - sterownik zmieniłeś, może świruje
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

mik-17 pisze:czy komputer - sterownik zmieniłeś, może świruje
Dokladnie
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

tak podmieniałem, mam dwa ECU i dwa liczniki,
dziś powalczymy z czujnikami przy silniku, może jak było zwarcie na przewodach to je szlak trafił,
mam inny silnik to będę podmieniał
Obrazek
ODPOWIEDZ