RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
dziś wleciał silnik
z powodu sporych rur dolotowych do turbo, dużych kolektorów Wagnera silnik pierwszy raz włożyłem od góry na "słoniu" bo od dołu się nie dało.
dzień się skończył i czasu brakło, w wtorek/środę dokończę składać i zobaczymy czy turbo rozkręcane i skręcane prze zemnie kilkanaście
razy przeżyło i się nie rozwali w pierwszych kilometrach,
tego się obawiam bo je skatowałem na sucho przy ciągłych przymiarkach

chłodniczka układu kierowniczego


z powodu sporych rur dolotowych do turbo, dużych kolektorów Wagnera silnik pierwszy raz włożyłem od góry na "słoniu" bo od dołu się nie dało.

dzień się skończył i czasu brakło, w wtorek/środę dokończę składać i zobaczymy czy turbo rozkręcane i skręcane prze zemnie kilkanaście
razy przeżyło i się nie rozwali w pierwszych kilometrach,
tego się obawiam bo je skatowałem na sucho przy ciągłych przymiarkach

chłodniczka układu kierowniczego

- wujek 2pac
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
W jakims malym stopniu wplywa, ale ona i tak jest przelotowa i mam brak chlodnicy klimy wiec jest lepsze juz chlodzenie.wujek 2pac pisze:A ja się od zawsze zastanawiam, czy nie wpływa negatywnie na chłodzenie cieczy takie zastawienie chłodnicy właściwej
Chlodnice oleju mam po prawej stronie na dole , wielka loche !
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
ogólnie auto odpalone ale problemy te same jak zmieniłem wiązkę silnika (poprzednia się spaliła i miała zwarcie)
Teraz pytania do fachowców od "prądów" bo jak nie uzyskam odpowiedzi to pcham auto dalej.
W tej chwili po odpaleniu świeci na liczniku mi się (mam kilka liczników i to samo jest ) :
- temp. oleju full, po nagrzaniu silnika temp. spada do około 90-110st
- temp. wody jest full, po nagrzaniu silnika spada do typowej 90 st
- wskazania allternatora na liczniku jest prawie 16V ( na mierniku na akku jest typowe 14,4 V)
- pokazuje minimum układu chłodzenia ale to pewnie wada spalonego czujnika płynu w zbiorniczku (zbiorniczek do wymiany)
Ktoś ma jakieś pomysły czemu to ? Czy podczas opaleniu przewodów i ich zwarciu uszkodziły się poszczególne moduły i itp ?
Czy ich wymiana załatwi sprawę ? (mam wszystko na podmianę)
Wiązki elektr silnika różnią się ale nie znaczniem, mam w tej chwili kilka silników i wiązek do sprawdzenia / podmiany.
foto licznika
film rozgrzanego silnika i w 10-tej sekundzie "marchewa"
https://www.youtube.com/watch?v=7dYtEvsAfRE

Teraz pytania do fachowców od "prądów" bo jak nie uzyskam odpowiedzi to pcham auto dalej.
W tej chwili po odpaleniu świeci na liczniku mi się (mam kilka liczników i to samo jest ) :
- temp. oleju full, po nagrzaniu silnika temp. spada do około 90-110st
- temp. wody jest full, po nagrzaniu silnika spada do typowej 90 st
- wskazania allternatora na liczniku jest prawie 16V ( na mierniku na akku jest typowe 14,4 V)
- pokazuje minimum układu chłodzenia ale to pewnie wada spalonego czujnika płynu w zbiorniczku (zbiorniczek do wymiany)
Ktoś ma jakieś pomysły czemu to ? Czy podczas opaleniu przewodów i ich zwarciu uszkodziły się poszczególne moduły i itp ?
Czy ich wymiana załatwi sprawę ? (mam wszystko na podmianę)
Wiązki elektr silnika różnią się ale nie znaczniem, mam w tej chwili kilka silników i wiązek do sprawdzenia / podmiany.
foto licznika

film rozgrzanego silnika i w 10-tej sekundzie "marchewa"
https://www.youtube.com/watch?v=7dYtEvsAfRE
