wytarte wałki

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Ja mam głowice od 2.4 przy k03 i jest lepiej na tyle ze da się to odczuć.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pietro5 »

robertukf pisze:Panowie rozwieje wasze watpliwosci :mrgreen: nie bede zakladal k04 bo raz mam tipa to zaraz trzeba by manuala wsadzac. 2. Tak jak napisaltyrkal, jedno ciagnie za soba koniecznosc zmiany drugiego a 3 nie stac mnie jeszcze na tak grube mody.

Wydech, dolot i wirus to jest moj mod dla tej A6 ;-)


ja tez mam tipa :mrgreen: i jak narazie daje rade
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

Nie namówisz mnie :-P
Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pietro5 »

;-)
robertukf pisze:Nie namówisz mnie :-P
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

wałki się wytarły ? - to je zmień, dużo taniej niż całe głowice.
Pewnie poszły wydechowe bo często siadają a w szczególności w RS4.
Jeśli pociągneły szklanki za sobą to też dalej taniej zmienić niż całe głowice.

Jak byś szukał to mam komplet wałków od S4 (ale w A6 bywały też inne to wiem)
Obrazek
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

SID ma racje najtaniej wymienic glowice i szklanki. Silnika nie trzeba wyciagac:D tylko rozpiac rozrzad i mozna dzialac:D A jak nie bedziesz szykowal silnika na wiesze turbo to moze i najlepsze rozwiazanie.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Ja mam głowice od 2.4 przy k03 i jest lepiej na tyle ze da się to odczuć.
I oczywiście badałeś to na hamowni i sprawdzałeś load itp. ?
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

kurpiu pisze:Ja mam głowice od 2.4 przy k03 i jest lepiej na tyle ze da się to odczuć.
Lepiej bo masz więcej powietrza w układzie ale niekoniecznie więcej paliwa bez korekty mapy. No chyba że ecu jest w stanie sobie poradzić z takimi zmianami samodzielnie w co wątpie. Zrób logi i zmierz AFR lepiej :roll:
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Paliwa jest nawet za dużo więc tym się nie martwie. Korekty nie robię bo i tak wkrótce będę turbiny wyrzucał.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Jak dla mnie wytarte to mógł być skutek "przeciągniecia" terminu wymiany oleju lub poprostu zbyt słaby/nieodpowiedni olej i taki może być efekt. :-| Nic się nie dzieje bez powodu...

Taki mercedes-benz testuje właśnie dializy oleju...podobno z bardzo pozytywnym skutkiem :shock: :shock: może być ciekawie :lol:
Wiecej info tutaj : http://moto.onet.pl/1679572,1,ten-wynal ... ml?node=13

a ja i tak będe lał swieżego Motulka do swojego silnika :-)
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

ghost pisze:Jak dla mnie wytarte to mógł być skutek "przeciągniecia" terminu wymiany oleju lub poprostu zbyt słaby/nieodpowiedni olej i taki może być efekt. :-| Nic się nie dzieje bez powodu...

Taki mercedes-benz testuje właśnie dializy oleju...podobno z bardzo pozytywnym skutkiem :shock: :shock: może być ciekawie :lol:
Wiecej info tutaj : http://moto.onet.pl/1679572,1,ten-wynal ... ml?node=13

a ja i tak będe lał swieżego Motulka do swojego silnika :-)
lub zbyt niskie ciśnienie oleju ;-)
jeśli lało z napinaczy, to napewno miało tu miejsce :-(
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Paliwa jest nawet za dużo więc tym się nie martwie. Korekty nie robię bo i tak wkrótce będę turbiny wyrzucał.
Tak myślałem.....Popierdolić farmazon na forum fajna rzecz i wciskać ludziom ciemnote !
Obrazek
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Awe z czym masz problem? Jak niewiesz co jest pod maską i co było sprawdzane i robione to się nie wtrącaj. Bo nigdzie nie jest napisane ze same głowice wymieniłem a reszta seria. A jak masz coś do mnie to zapraszam na PW
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ODPOWIEDZ