robertukf pisze:Panowie rozwieje wasze watpliwosci nie bede zakladal k04 bo raz mam tipa to zaraz trzeba by manuala wsadzac. 2. Tak jak napisaltyrkal, jedno ciagnie za soba koniecznosc zmiany drugiego a 3 nie stac mnie jeszcze na tak grube mody.
wałki się wytarły ? - to je zmień, dużo taniej niż całe głowice.
Pewnie poszły wydechowe bo często siadają a w szczególności w RS4.
Jeśli pociągneły szklanki za sobą to też dalej taniej zmienić niż całe głowice.
Jak byś szukał to mam komplet wałków od S4 (ale w A6 bywały też inne to wiem)
SID ma racje najtaniej wymienic glowice i szklanki. Silnika nie trzeba wyciagac:D tylko rozpiac rozrzad i mozna dzialac:D A jak nie bedziesz szykowal silnika na wiesze turbo to moze i najlepsze rozwiazanie.
kurpiu pisze:Ja mam głowice od 2.4 przy k03 i jest lepiej na tyle ze da się to odczuć.
Lepiej bo masz więcej powietrza w układzie ale niekoniecznie więcej paliwa bez korekty mapy. No chyba że ecu jest w stanie sobie poradzić z takimi zmianami samodzielnie w co wątpie. Zrób logi i zmierz AFR lepiej
Jak dla mnie wytarte to mógł być skutek "przeciągniecia" terminu wymiany oleju lub poprostu zbyt słaby/nieodpowiedni olej i taki może być efekt. Nic się nie dzieje bez powodu...
ghost pisze:Jak dla mnie wytarte to mógł być skutek "przeciągniecia" terminu wymiany oleju lub poprostu zbyt słaby/nieodpowiedni olej i taki może być efekt. Nic się nie dzieje bez powodu...
Awe z czym masz problem? Jak niewiesz co jest pod maską i co było sprawdzane i robione to się nie wtrącaj. Bo nigdzie nie jest napisane ze same głowice wymieniłem a reszta seria. A jak masz coś do mnie to zapraszam na PW