wytarte wałki
Ja bym kupił głowice od 2,4 albo 2,8
Bedzie wiecej mocy i napewno wyjdzie Cie to taniej niz naprawa Twoich.
A jesli chcesz koniecznie serie, to mam do sprzedania głowice z 2.7 pochadzace z A6
bez dekli i jednego napinacza (wałki, popychacze zaworów napewno dobre)
500zł za dwie sztuki myśle, że jest dobra cena
Bedzie wiecej mocy i napewno wyjdzie Cie to taniej niz naprawa Twoich.
A jesli chcesz koniecznie serie, to mam do sprzedania głowice z 2.7 pochadzace z A6
bez dekli i jednego napinacza (wałki, popychacze zaworów napewno dobre)
500zł za dwie sztuki myśle, że jest dobra cena
Seria nie musi być. Jak już zacznę go naprawiać to auto zostanie u mnie więc można modzić.
Żona mnie zaje*** bo jak wczoraj usłyszała o całej sprawie to jest tak jak u SID'a , gdy słyszy słowo Audi trzaska drzwiami
Najpierw zacznę od szukania Mechanika. Nie ukrywam, że liczę na zgłoszenia userów z tego forum
NOSB, AW69 na was szczególnie liczę. 
Żona mnie zaje*** bo jak wczoraj usłyszała o całej sprawie to jest tak jak u SID'a , gdy słyszy słowo Audi trzaska drzwiami
Najpierw zacznę od szukania Mechanika. Nie ukrywam, że liczę na zgłoszenia userów z tego forum
Niby z czego tam moc przybędzie po wymianie samych głowic?tyrkal pisze:Ja bym kupił głowice od 2,4 albo 2,8
Bedzie wiecej mocy i napewno wyjdzie Cie to taniej niz naprawa Twoich.
A jesli chcesz koniecznie serie, to mam do sprzedania głowice z 2.7 pochadzace z A6
bez dekli i jednego napinacza (wałki, popychacze zaworów napewno dobre)
500zł za dwie sztuki myśle, że jest dobra cena
[ Dodano: 2013-03-26, 15:35 ]
wpadaj, obejrzymy co się da obejrzecrobertukf pisze:Seria nie musi być. Jak już zacznę go naprawiać to auto zostanie u mnie więc można modzić.![]()
Żona mnie zaje*** bo jak wczoraj usłyszała o całej sprawie to jest tak jak u SID'a , gdy słyszy słowo Audi trzaska drzwiami![]()
Najpierw zacznę od szukania Mechanika. Nie ukrywam, że liczę na zgłoszenia userów z tego forumNOSB, AW69 na was szczególnie liczę.
"Niby z czego tam moc przybędzie po wymianie samych głowic?"
Co za pytanie ... szersze kanały ssace, wydechowe, lepsze wałki.
Czepiasz sie niepotrzebnie ... da mocy pod przyszłe mody, jeśli i tak ma to robić,
to teraz ma okazje.
Jeśli nie, bo ma być seria, to niech robi u zaufanego mechanika,
do którego niema za daleko ...
Co za pytanie ... szersze kanały ssace, wydechowe, lepsze wałki.
Czepiasz sie niepotrzebnie ... da mocy pod przyszłe mody, jeśli i tak ma to robić,
to teraz ma okazje.
Jeśli nie, bo ma być seria, to niech robi u zaufanego mechanika,
do którego niema za daleko ...
Zgadza się a jeśli bijesz do mnie, to pragnę zauważyć, ze nigdzie nie napisałem,
ze będzie więcej mocy do serii, tylko do przyszłych modów!
Czy coś sie nie zgadza?
Chce chłopakowi doradzić, że jak bedzie wsadzał K04, to ma teraz szanse wsadzić lepsze głowice, bo pewnie i tak by to robił, więc bez sensu wykładać kase na naprawe ori. Czy niemam racji?
Natomiast jeśli chce zostawić serie, to niech robi serie!
ze będzie więcej mocy do serii, tylko do przyszłych modów!
Czy coś sie nie zgadza?
Chce chłopakowi doradzić, że jak bedzie wsadzał K04, to ma teraz szanse wsadzić lepsze głowice, bo pewnie i tak by to robił, więc bez sensu wykładać kase na naprawe ori. Czy niemam racji?
Natomiast jeśli chce zostawić serie, to niech robi serie!
Jak portfel pozwoli, to tak najlepiejbuba pisze:tak tylko to trzeba jednocześnie robić a nie że teraz wsadzi głowice z 2.4 a za 4 miesiące turbiny
Jest jeszcze jedna albo w zasadzie, to podstawowa sprawa:
(rant - różnica na obwodzie z kolektora ssącego do głowicy i z głowicy do kolekta wydechowego),
więc najlepiej powiększyć kolektor ssący np. porting i zrobić nowe kolektory wydechowe...
No i oczywiście wsadzić K04
i dalej.... dużo tego
