wytarte wałki

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

aw69, nie mówię nie. Trzeba mi tylko teraz prawdziwego mechanika od 2.7t żeby mi powiedział, czy ratować to co jest, czy pisać ogłoszenie kupie silnik :mrgreen: .
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

Ja bym kupił głowice od 2,4 albo 2,8
Bedzie wiecej mocy i napewno wyjdzie Cie to taniej niz naprawa Twoich.
A jesli chcesz koniecznie serie, to mam do sprzedania głowice z 2.7 pochadzace z A6
bez dekli i jednego napinacza (wałki, popychacze zaworów napewno dobre)
500zł za dwie sztuki myśle, że jest dobra cena
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

Seria nie musi być. Jak już zacznę go naprawiać to auto zostanie u mnie więc można modzić. :mrgreen:
Żona mnie zaje*** bo jak wczoraj usłyszała o całej sprawie to jest tak jak u SID'a , gdy słyszy słowo Audi trzaska drzwiami :mrgreen:

Najpierw zacznę od szukania Mechanika. Nie ukrywam, że liczę na zgłoszenia userów z tego forum ;-) NOSB, AW69 na was szczególnie liczę. ;-)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

tyrkal pisze:Ja bym kupił głowice od 2,4 albo 2,8
Bedzie wiecej mocy i napewno wyjdzie Cie to taniej niz naprawa Twoich.
A jesli chcesz koniecznie serie, to mam do sprzedania głowice z 2.7 pochadzace z A6
bez dekli i jednego napinacza (wałki, popychacze zaworów napewno dobre)
500zł za dwie sztuki myśle, że jest dobra cena
Niby z czego tam moc przybędzie po wymianie samych głowic?

[ Dodano: 2013-03-26, 15:35 ]
robertukf pisze:Seria nie musi być. Jak już zacznę go naprawiać to auto zostanie u mnie więc można modzić. :mrgreen:
Żona mnie zaje*** bo jak wczoraj usłyszała o całej sprawie to jest tak jak u SID'a , gdy słyszy słowo Audi trzaska drzwiami :mrgreen:

Najpierw zacznę od szukania Mechanika. Nie ukrywam, że liczę na zgłoszenia userów z tego forum ;-) NOSB, AW69 na was szczególnie liczę. ;-)
wpadaj, obejrzymy co się da obejrzec ;-)
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

buba, mówiłem że do Ugandy nie lecę mam lęk wysokości :mrgreen:

o głowicach z 2.4 czytałem, że niby lepsze no i eresowe wałki podobno są... No ale zdaję sobie sprawę że sama zamiana głowic nie podniesie mocy auta.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

a no właśnie ;-)
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

buba, na kiedy rezerwować bilet do Ugandy Południowej ? :mrgreen:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Moment, zerknę w kalendarz.................. Poczekaj jeszcze chwilkę................... 14.11.2014 PASI?
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

"Niby z czego tam moc przybędzie po wymianie samych głowic?"

Co za pytanie ... szersze kanały ssace, wydechowe, lepsze wałki.
Czepiasz sie niepotrzebnie ... da mocy pod przyszłe mody, jeśli i tak ma to robić,
to teraz ma okazje.
Jeśli nie, bo ma być seria, to niech robi u zaufanego mechanika,
do którego niema za daleko ...
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

kiedyś sie zastanawiałem czy sama wymiana głowic bez korekty softu nie spowoduje falowania obrotów lub błędu 561. jak myślicie?
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Własnie ze sie nie czepia. Bardzo dobrze mówi ! Na K03 mozesz tylko spierdolić sobie przepływy i generalnie pogorszyć parametry silnika zmieniajac glowice na N/A. Sens ma jeśli zamierzasz zmieniac tez sprężarki na większe.
Obrazek
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

Zgadza się a jeśli bijesz do mnie, to pragnę zauważyć, ze nigdzie nie napisałem,
ze będzie więcej mocy do serii, tylko do przyszłych modów!
Czy coś sie nie zgadza?
Chce chłopakowi doradzić, że jak bedzie wsadzał K04, to ma teraz szanse wsadzić lepsze głowice, bo pewnie i tak by to robił, więc bez sensu wykładać kase na naprawe ori. Czy niemam racji? ;-)
Natomiast jeśli chce zostawić serie, to niech robi serie! :-D
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

tak tylko to trzeba jednocześnie robić a nie że teraz wsadzi głowice z 2.4 a za 4 miesiące turbiny ;-)
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

buba pisze:tak tylko to trzeba jednocześnie robić a nie że teraz wsadzi głowice z 2.4 a za 4 miesiące turbiny ;-)
Jak portfel pozwoli, to tak najlepiej ;-)

Jest jeszcze jedna albo w zasadzie, to podstawowa sprawa:
(rant - różnica na obwodzie z kolektora ssącego do głowicy i z głowicy do kolekta wydechowego),
więc najlepiej powiększyć kolektor ssący np. porting i zrobić nowe kolektory wydechowe...
No i oczywiście wsadzić K04
i dalej.... dużo tego :-D
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

Panowie rozwieje wasze watpliwosci :mrgreen: nie bede zakladal k04 bo raz mam tipa to zaraz trzeba by manuala wsadzac. 2. Tak jak napisaltyrkal, jedno ciagnie za soba koniecznosc zmiany drugiego a 3 nie stac mnie jeszcze na tak grube mody.

Wydech, dolot i wirus to jest moj mod dla tej A6 ;-)
ODPOWIEDZ