Audi RS4 Lublin

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

to ja podrzuce Wam pare pomysłów na kolektory :-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

grubo :-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Ten kolektor z rurek do wody wymiata :mrgreen:
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Ale kibel :lol:
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Co do spryskow to niebylbym taki pewien . W wiekszosci przypadkow aby orurowanie nie przeszkadzalo trzeba je wywalic. Przypominam ze macie po lewej miejsce na hak do holowania dlatego raczej w moich przypadkach wywalam spryski. Adam tu nie ma co wybrzydzac kolanka 42.4 ze scianka 3.2 do tego planowane wszystki powierzchnie za 300 zl u Wepsow tam gdzie robimy motory a on dalej wypiedzial uszczelke i pekl. Dzisiaj analizowalem dlaczego i mamy juz pewien pomysl, dlaczego tak sie stalo. Przesle ci go na gg to ci podpowiem co musisz zrobic. Do tego po pól roku jedna z uszczelek dekla postanowila ze sie zacznie pocic. Naprawie jeszcze kilka innych drobiazgow ktore znalazlem.

P.S. Adas mowiles ze u ciebie sie lekko odkrecily sruby to spojrz co sie tu stalo i powiedz jakim cudem
www.sportmile.blogspot.com
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

Problem kolektorow rozwiazany, wrocilismy do oryginalow. Dziekuje za pomoc Adamowi, bardzo ladnie sie zachowal.

Nastepne w kolejce - FMIC, wydech i bede kompletny.

Mam natomiast nadal problem z falujacymi wolnymi obrotami.

Adam mowi, ze majac teraz wyjety silnik przyjrzal sie wszystkiemu i nie ma pojecia co to moze powodowac.

Zagraniczne fora doradzaja czujnik temp plynu chlodzacego, ale to chyba Adam wymienial przy poprzedniej wizycie?

Co moze powodowac takie falowanie? Jest to bardzo denerwujace, dzieje sie w sumie non stop, bez wzgledu na to czy samochod jest goracy czy nie.

Swiece, cewki? Wtedy problem wystepowalby chyba rowniez przy wyzszych obrotach?

Przepustnica?

A moze program?

Sondy? EGT?

Odpialem dzis przeplywke i zrobilo sie o wiele gorzej...

Z gory dzieki za pomoc.
kosiniak

Post autor: kosiniak »

obstawiam soft :)
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

usunalem nieszczelnos z dolotu wiec nie ma skad juz brac lewego powietrza . Maciek mial juz to falowanie przed softem AP wiec obstawiam ze to nie to. Z drugiej strony jestem zdziwiony ze faluje bo nie wiem jak teraz ale jak stal u mnie to mial humory i raza falowal raz nie .
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

No wlasnie bylo to wczesniej ale wystepowalo sporadycznie, np raz na jakis czas po dojechaniu do swiatel zaczynal falowac. Po nowym sofcie i reszcie modow zrobilo sie odwrotnie, teraz zdarza sie ze nie faluje, ale na ogol krotko i po przegazowce, sam z siebie faluje caly czas. Chociaz moze to byc zbieg okolicznosci, nie wiem, nie znam sie. Ale jest to uciazliwe, jak ktos pierwszy raz ze mna jedzie zawsze jest pierwsze pytanie "a czemu on tak dziwnie chodzi?".

Musi byc jakas opcja zeby to zalatwic. Anglicy pisza na audisrs.com, ze moze to byc wina jakiegos zaworka N249, ze go trzeba po prostu usunac, moze warto sprobowac.
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

Sql pisze:Tak to sie buja...

http://www.youtube.com/watch?v=le5Of3PC4KM
Słuchaj ja tez mam taka podobna przypadlosc ale znacznie mniej faluje. I wiesz co po wymianie jednej z sond lambda tej przed katalizatorami, odpowiadajacych za skład mieszanki. Przestalo prawie wogole:d ale za to jak na zimnym sie auto odpala to starasznie zalewa go paliwem.
Ale przestalo falowac pzynajmniej:d zobacz moze vag-iem jak dzialaja sondy moze ktoras kuleje....
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

Sprawdzilem wlasnie Vag-Com'em, buja sie w okolicy 800-840 obrotow, ze skokami 720-980.

Dla porownania allroad 2.7t ma 840-880 caly czas.
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Wyczyść przepustnice i zrób adaptacje.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

sportmile pisze:Co do spryskow to niebylbym taki pewien . W wiekszosci przypadkow aby orurowanie nie przeszkadzalo trzeba je wywalic. Przypominam ze macie po lewej miejsce na hak do holowania dlatego raczej w moich przypadkach wywalam spryski. Adam tu nie ma co wybrzydzac kolanka 42.4 ze scianka 3.2 do tego planowane wszystki powierzchnie za 300 zl u Wepsow tam gdzie robimy motory a on dalej wypiedzial uszczelke i pekl. Dzisiaj analizowalem dlaczego i mamy juz pewien pomysl, dlaczego tak sie stalo. Przesle ci go na gg to ci podpowiem co musisz zrobic. Do tego po pól roku jedna z uszczelek dekla postanowila ze sie zacznie pocic. Naprawie jeszcze kilka innych drobiazgow ktore znalazlem.

P.S. Adas mowiles ze u ciebie sie lekko odkrecily sruby to spojrz co sie tu stalo i powiedz jakim cudem
www.sportmile.blogspot.com
No u mnie odkręcały się lekko bez problemów....Dziwnie pękł kolektor nawet nie na spawie tylko na kolanku....obstawiam ze bardzo duże naprężeni działały....czy kolektory oprócz planowania flansz, został wygrzane w piecu w celu puszczenia naprężeń ? Kolejna sprawa to materiał kwasówka - materiał twardy i niezbyt rozciągliwy.
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

kolektor jest za krotki i tyle. Wszystkie kolektory sa z kwasowki u nas spawane . Czarna stal co mial Piotrek pekla w 2 dni . Wszyscy producenci typu mrc itp sprzedaja kolektory po 2 tys funta z kwasowki , jedynie widzialem mtm ze ma odlew i to moim zdaniem najlepsze wyjscie. Te kolektory jak i zadne inne nie byly wygrzewane.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
ODPOWIEDZ