
Słuchaj ja tez mam taka podobna przypadlosc ale znacznie mniej faluje. I wiesz co po wymianie jednej z sond lambda tej przed katalizatorami, odpowiadajacych za skład mieszanki. Przestalo prawie wogole:d ale za to jak na zimnym sie auto odpala to starasznie zalewa go paliwem.
No u mnie odkręcały się lekko bez problemów....Dziwnie pękł kolektor nawet nie na spawie tylko na kolanku....obstawiam ze bardzo duże naprężeni działały....czy kolektory oprócz planowania flansz, został wygrzane w piecu w celu puszczenia naprężeń ? Kolejna sprawa to materiał kwasówka - materiał twardy i niezbyt rozciągliwy.sportmile pisze:Co do spryskow to niebylbym taki pewien . W wiekszosci przypadkow aby orurowanie nie przeszkadzalo trzeba je wywalic. Przypominam ze macie po lewej miejsce na hak do holowania dlatego raczej w moich przypadkach wywalam spryski. Adam tu nie ma co wybrzydzac kolanka 42.4 ze scianka 3.2 do tego planowane wszystki powierzchnie za 300 zl u Wepsow tam gdzie robimy motory a on dalej wypiedzial uszczelke i pekl. Dzisiaj analizowalem dlaczego i mamy juz pewien pomysl, dlaczego tak sie stalo. Przesle ci go na gg to ci podpowiem co musisz zrobic. Do tego po pól roku jedna z uszczelek dekla postanowila ze sie zacznie pocic. Naprawie jeszcze kilka innych drobiazgow ktore znalazlem.
P.S. Adas mowiles ze u ciebie sie lekko odkrecily sruby to spojrz co sie tu stalo i powiedz jakim cudem
www.sportmile.blogspot.com