Audi RS4 Lublin
-
Sql
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
- Tytuł użytkownika: RS-maniak
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
No wlasnie po doswiadczeniu z tymi co mam balbym sie isc w kierunku kolejnych spawanych.
A te ceny typu 1850 funtow w mrc czy 1700 eur u wagnera to juz konkretny wydatek, poza tym na audisrs forum pisali ze wagnera nie sa jeszcze gotowe do sprzedazy.
Slyszalem o nowych kolektorach Vast ale kolega ktory ma w usa mocne s4, robione wlasnie przez nich, rozmawial z wlascicielem firmy i tamten mu wprost powiedzial ze wlasnie robia pierwsze sztuki wiec nie ma pewnosci jak to sie bedzie zachowywac, natomiast na tych modyfikowanych ori od nich jezdzi podobno sporo calkiem niezlych b5.
I chyba te wlasnie wyrusza w droge do mnie w tym tygodniu...
A te ceny typu 1850 funtow w mrc czy 1700 eur u wagnera to juz konkretny wydatek, poza tym na audisrs forum pisali ze wagnera nie sa jeszcze gotowe do sprzedazy.
Slyszalem o nowych kolektorach Vast ale kolega ktory ma w usa mocne s4, robione wlasnie przez nich, rozmawial z wlascicielem firmy i tamten mu wprost powiedzial ze wlasnie robia pierwsze sztuki wiec nie ma pewnosci jak to sie bedzie zachowywac, natomiast na tych modyfikowanych ori od nich jezdzi podobno sporo calkiem niezlych b5.
I chyba te wlasnie wyrusza w droge do mnie w tym tygodniu...
Chcialbym zauwazyc ze w czartek jestes u mnie wiec chyba nie zdaza . Pekniecie kolektora moze byc spowodowane za wysokim egt badz nie wlasciwym schlodzeniem . Obejrzymy je i w 85 % bede mogl ci powiedziec co sie stalo. Kazdy kolektor spawany jest narazony na pekniecie i trzeba miec tego swiadomosc. Jak chcecie miec praktycznie 100 % pewnosci to trzeba szukac odlewanych / zeliwnych. Jak bedziesz u mnie pokaze ci kolektory Jacka.
-
Sql
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
- Tytuł użytkownika: RS-maniak
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
Jak juz tu jestes Adam to Cie spytam od razu o fmic, nie bylem do konca przekonany do pomyslu bo chce zachowac oryginalny wyglad samochodu na tyle na ile to mozliwe a wiekszosc/wszystkie b5 w PL z fmic maja wszystkie orurowania na wierzchu... Myslisz, ze moglbys zrobic mi fmic jak od MRC:

Wszystko jest czarne, dopasowane tak, ze nie zmienia sie pozycja zadnego grilla w zderzaku. Tylko halogeny sie nie mieszcza, na zdjeciu samochod ma wlozone same szkla zeby nie bylo pustych otworow...

Wszystko jest czarne, dopasowane tak, ze nie zmienia sie pozycja zadnego grilla w zderzaku. Tylko halogeny sie nie mieszcza, na zdjeciu samochod ma wlozone same szkla zeby nie bylo pustych otworow...
Może ten RS który pokazałeś ma jakieś duże boczne Cooler'y ? niby gdzieś jakaś firma ( zapomniałem nazwę ) robi jakieś dość wydaje boczne Cooler'y i podobno kosztują nie małą kasę...nie wiem ile w tym prawdy bo nie którzy je chwalą a nie którzy twierdzą że boczne to shit i że tylko centralny się nadaje
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
boczne IC do RS4 robi wiele firm - kasa faktycznie duza
np WT za 1990 euro !!!
Maciek FMIC dasz rady upchac i zachowac halogeny
ten podany z foto jest malowany na czarno dlatego nic nie widac
np WT za 1990 euro !!!
Maciek FMIC dasz rady upchac i zachowac halogeny
ten podany z foto jest malowany na czarno dlatego nic nie widac
pewnie że się da i halogeny zostają i działają ale troszkę upychania jest
http://img20.imageshack.us/img20/6015/dsc0642.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/747/dsc0650.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/6015/dsc0642.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/747/dsc0650.jpg
A spryskiwacze do xenonow tez da się "uratować" ???bracus pisze:pewnie że się da i halogeny zostają i działają ale troszkę upychania jest![]()
http://img20.imageshack.us/img20/6015/dsc0642.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/747/dsc0650.jpg
sprysków nie dotykasz przecież
tak że nie ma obaw
w ekstremalnej sytuacji trzeba "spłaszczyć" kratkę o 2-3 mm zeby rura (a raczej łącznik) nie dotykał do kratki (ale spokojnie bo jest "z czego") bo wtedy go mocno widać poza tym to troszkę pracuje podczas szpicowania tak że lepiej jak ma odrobinkę luzu 
Ufff no to dobrze. Do tej pory jeszcze nie przymierzałem IC a myślałem, że trzeba spryski i halogeny wywalić bo ktoś mi tak powiedział :) nie będę mówił kto :)bracus pisze:sprysków nie dotykasz przecieżtak że nie ma obaw
w ekstremalnej sytuacji trzeba "spłaszczyć" kratkę o 2-3 mm zeby rura (a raczej łącznik) nie dotykał do kratki (ale spokojnie bo jest "z czego") bo wtedy go mocno widać poza tym to troszkę pracuje podczas szpicowania tak że lepiej jak ma odrobinkę luzu
