Przekładaka na manuala skrzynie

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Przekładaka na manuala skrzynie

Post autor: SID »

Znajomy z USA zrobił przekładkę z skrzyni automata na manuala.
Wyciągne niebawem od niego więcej info. Jest u nas na forum :-)
Z przekładki jest zadowolony, zmienił bo ori skrzynia się popsuła.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Tu gość se to w garażu robił.

http://www.rs6.com/showthread.php/22631 ... -01E/page2

skopiować szablon z częściami i RS6 będzie schodziło jak świeże bułeczki :D

http://www.kendrish.com/galleries/RS6/c ... dapter.JPG
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Automat zajebiście trzyma... miałem A6 2.7Tw Tipie, W manuallu to zupełnie inna jazda ;-)
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Ale co trzyma ?

Moim zdaniem skrzynia automatyczna w Rs6 C5 to największy minus tego samochodu ...

w Polsce są od dawna fachowcy, którzy się podejmują przykładki - nie ma tylko magika, który ogarnie wszystko od strony elektrycznej i komputerowej ...
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Trzyma moc, łagodnie zmienia biegi, moc nie jest w takim stopniu przekazywana, odczuwalna jak w manuallu...
RS6 nigdy nie jeździłem, wiem ze jest potwór, ale w manualu pewnie killer , który KRĘCI SUTY I URYWA CYCE ;-)
Kuman
Posty: 10
Rejestracja: 2013-01-18, 22:01
Lokalizacja: DE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kuman »

Od jakiegoś czasu właśnie chodzi mi po głowie nowy projekt czyli RS6 + manualna skrzynia.

Na zagranicznych stronach jest dość dużo tematów odnośnie swapa skrzyni. Niektórzy wkładają od 2.7bit, widziałem też RS4 B7. MTM z tego co widziałem wykorzystuje blok ze skrzynią S6 4.2 + customowe koło zamachowe na wzór tego z N/A. Wał w RS6 ma 10 otworów na koło zamachowe a S6 ma 8. Nie wiem jak reszta osprzętu po zmianie bloku, w sumie ciekawe jakby zostawić cały dół z N/A razem z wałem i założyć całą górę od RS6tki.

Kolejny problem - soft. Skoro te auta wychodziły tylko z automatem to na pewno nie da się w prosty sposób przekodować tylko typu skrzyni. Ciekawe kto by ogarnął kompa po takiej przekładce.

Może ma ktoś jakieś inne cenne informacje odnośnie automat --> manual ?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Guzior ostatnio miał robić znajomemu taki swap, rozmawiałem z nim tydzień temu o tym,
wstępnie ponoć już się przygotował na to - uderz do niego
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

no ja słyszałem że się przymierzają do wsadzenia skrzyni z RS4 B7 do 1.8T więc wszystko da się zrobić. MRC chyba sprzedaje adaptery do skrzyń. Na racingforum widziałem zdjęcia już projektu w polsce więc kilka nocy spędzonych przed kompem i czegoś się dowiesz. Nie wiem jak wygląda sprawa ecu ale tam jest chyba osobny od skrzyni więc jak wyjmiesz bezpiecznik to przestanie działać ;-)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

buba pisze:Nie wiem jak wygląda sprawa ecu ale tam jest chyba osobny od skrzyni więc jak wyjmiesz bezpiecznik to przestanie działać ;-)
To nie jest takie proste... Nawet w prostym TDI jak robisz swap z tipa na manual, to nie wystarczy sama zmiana ecu, czy softu w ecu, a co dopiero samo wywalenie kompa od skrzyni :)
Kuman
Posty: 10
Rejestracja: 2013-01-18, 22:01
Lokalizacja: DE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kuman »

Flyer pisze: To nie jest takie proste... Nawet w prostym TDI jak robisz swap z tipa na manual, to nie wystarczy sama zmiana ecu, czy softu w ecu, a co dopiero samo wywalenie kompa od skrzyni :)
Zależy o jakim aucie piszesz. Robiłem zmianę z tipa na manuala w Borze i 0 problemów ale to jest proste auto.

W RS6 na pewno będzie dużo problemów elektronicznych / komunikacyjnych.

Zamachy S6 i RS6 oraz custom
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Flyer pisze:
buba pisze:Nie wiem jak wygląda sprawa ecu ale tam jest chyba osobny od skrzyni więc jak wyjmiesz bezpiecznik to przestanie działać ;-)
To nie jest takie proste... Nawet w prostym TDI jak robisz swap z tipa na manual, to nie wystarczy sama zmiana ecu, czy softu w ecu, a co dopiero samo wywalenie kompa od skrzyni :)
z tym to akurat żartowałem. wiem że to gruba ingerencja w elektronikę
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Kuman pisze: To nie jest takie proste... Nawet w prostym TDI jak robisz swap z tipa na manual, to nie wystarczy sama zmiana ecu, czy softu w ecu, a co dopiero samo wywalenie kompa od skrzyni
Hm, ze 2 lata temu Nosb robil przekladke w A4 B5 Q z tipa na manuala u mojego brata i za cholere nie chcialo to jezdzic po zmianie ecu na wersje od manuala :) (kombinowal lacznie z kilkoma ecu) Inni tez mieli ten sam problem... Prawdopodobnie problem lezal w pompie wtryskowej, bo auto jezdzilo caly czas w trybie awaryjnym. Pomogla dopiero szybka wizyta u tunera, ktory w godzinke zalatwil temat :) - ale w czym byl problem nie mam bladego pojecia.
Kuman
Posty: 10
Rejestracja: 2013-01-18, 22:01
Lokalizacja: DE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kuman »

Tak sobie myślę czy dałoby radę podpasować zamach z Passata W8 albo VR5 - oba przykręcane na 10 śrub, ciekawe tylko czy otwory by się pokryły i czy osadzenie byłoby ok. W8 ma 240mm, VR5 w 4 bucie też.
voytas
Posty: 4
Rejestracja: 2011-01-20, 01:19
Lokalizacja: new york
Płeć:
Kontakt:

Post autor: voytas »

Jestem wlascicielem wlasnie tego rs6 co jest na zdjeciach. Jesli ktos ma jakies pytania na temat zmiany skrzyni na manual ,postaram sie udzielic pomocy Nie jest to latwy project , trzeba miec troche cierpliwosci, ale tez nienajtrudniejszy.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

no to może opisz tutaj będzie dla potomnych ;-)
ODPOWIEDZ