http://m.youtube.com/watch?v=fkNWwkWZgek
Ogarniety chłop..
Quattro...
ciekawe jaką ma charakterystykę napędu w porównaniu do s4
tu kolejny:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=0vr ... =endscreen
na czym polega naciskanie hamulca z gazem??
u nas chyba nie idzie tak bo obroty spadają do 1300, muszę sprawdzić :D
tu kolejny:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=0vr ... =endscreen
na czym polega naciskanie hamulca z gazem??
u nas chyba nie idzie tak bo obroty spadają do 1300, muszę sprawdzić :D
mik-17 pisze:na czym polega naciskanie hamulca z gazem??
proszę http://www.technikajazdy.info/nauka-jaz ... t-braking/
mik-17 pisze:u nas chyba nie idzie tak bo obroty spadają do 1300, muszę sprawdzić :D
w seryjnych autach wciskając delikatnie hamulec jednocześnie wciskając gaz, auto nie będzie przyśpieszać, ale jak robisz program można to usunąć.
zaletą usunięcia jest to że np w naszych autach jak lecisz z rolki.. trzymasz delkatnie hamulec wciskasz gaz i pompują bardziej sprężarki odpuszczasz hebel i lecisz ostro
oczywiście nightwishdeSigner pisze: Co to za muza w pierwszym filmie? Fajna sceneria i zajebist€ stare Audi
http://www.youtube.com/watch?v=CGLnoUEbld8
covall pisze:
zaletą usunięcia jest to że np w naszych autach jak lecisz z rolki.. trzymasz delkatnie hamulec wciskasz gaz i pompują bardziej sprężarki odpuszczasz hebel i lecisz ostro
a co będzie jak będę jechać w zakręcie na max bucie i "tyknę" hamulec , wyniesie mi bardziej tył??deSigner pisze:Dohamowujesz a silnik masz cały czas na obrotach dzięki czemu nie ma laga i nie tracisz czasu na wyjściu np z zakretu![]()
Technika jazdy "lewa stopa" to podstawowa technika jazdy sportowej, do dzis po rajdach mi tak zostalo, nawet automat obsluguje na dwie stopy, wynikaja z tego czasem komiczne sytuacje
http://www.technikajazdy.info/nauka-jaz ... t-braking/
http://www.technikajazdy.info/nauka-jaz ... t-braking/
Warto dodac na wstepie, ze technika hamowania lewa stopa jest uzywana glownie w samochodach FWD i najwazniejszy aspekt tego zabiegu to zmiana rozkladu masy ( balansu ) w zakrecie aby uzyskac wieksza przyczepnosc na przednich kolach :)
Tylko trening pozwoli Ci na zbadanie zachowania samochodu w czasie poslizgu, ale nie cwicz tego na uczeszczanej drodze, bo mozesz sie niemilo zaskoczyc.... albo kogos innego.
Jak wjezdzasz w zakret mozesz kopnac hamulec ( zalezy jak bardzo jest przyczepnie, na suchym trzeba krotko ale stanowczo kopnac ) i caly samochod wypadnie bokiem, to czy wyniesie Ci tylko tyl, zalezy od tego, czy ogarniesz przod :) Jezeli bedziesz dohamowywal powoli to poczujesz jak odjezdza tyl, ale jest cienka granica miedzy "lekkim uslizgiem" a konkretnym "bokiem". Pozniej moze byc gorzej, bo torsen+ rozklad masy w eSach potrafi sie mocno wahac.a co będzie jak będę jechać w zakręcie na max bucie i "tyknę" hamulec , wyniesie mi bardziej tył??
Tylko trening pozwoli Ci na zbadanie zachowania samochodu w czasie poslizgu, ale nie cwicz tego na uczeszczanej drodze, bo mozesz sie niemilo zaskoczyc.... albo kogos innego.