Quattro...

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Quattro...

Post autor: Jachyr »

mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

ciekawe jaką ma charakterystykę napędu w porównaniu do s4
tu kolejny:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=0vr ... =endscreen
na czym polega naciskanie hamulca z gazem??
u nas chyba nie idzie tak bo obroty spadają do 1300, muszę sprawdzić :D
Awatar użytkownika
covall
Posty: 229
Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: covall »

mik-17 pisze:na czym polega naciskanie hamulca z gazem??
:lol:

proszę http://www.technikajazdy.info/nauka-jaz ... t-braking/
mik-17 pisze:u nas chyba nie idzie tak bo obroty spadają do 1300, muszę sprawdzić :D


w seryjnych autach wciskając delikatnie hamulec jednocześnie wciskając gaz, auto nie będzie przyśpieszać, ale jak robisz program można to usunąć.

zaletą usunięcia jest to że np w naszych autach jak lecisz z rolki.. trzymasz delkatnie hamulec wciskasz gaz i pompują bardziej sprężarki odpuszczasz hebel i lecisz ostro :lol:
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

Dohamowujesz a silnik masz cały czas na obrotach dzięki czemu nie ma laga i nie tracisz czasu na wyjściu np z zakretu 8-)

Co to za muza w pierwszym filmie? Fajna sceneria i zajebist€ stare Audi :!:
The Rice Power
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

deSigner pisze: Co to za muza w pierwszym filmie? Fajna sceneria i zajebist€ stare Audi :!:
oczywiście nightwish
http://www.youtube.com/watch?v=CGLnoUEbld8
covall pisze:
zaletą usunięcia jest to że np w naszych autach jak lecisz z rolki.. trzymasz delkatnie hamulec wciskasz gaz i pompują bardziej sprężarki odpuszczasz hebel i lecisz ostro :lol:
deSigner pisze:Dohamowujesz a silnik masz cały czas na obrotach dzięki czemu nie ma laga i nie tracisz czasu na wyjściu np z zakretu 8-)
a co będzie jak będę jechać w zakręcie na max bucie i "tyknę" hamulec , wyniesie mi bardziej tył??
ArchitekT
Posty: 250
Rejestracja: 2012-12-28, 14:44
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ArchitekT »

Technika jazdy "lewa stopa" to podstawowa technika jazdy sportowej, do dzis po rajdach mi tak zostalo, nawet automat obsluguje na dwie stopy, wynikaja z tego czasem komiczne sytuacje :-D

http://www.technikajazdy.info/nauka-jaz ... t-braking/
dżordżyk
Posty: 3
Rejestracja: 2013-01-25, 14:52
Lokalizacja: Śląskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: dżordżyk »

W starych quattro jest podział 50:50 i oczywiście załączana, 100% szpera tylniej osi ;-)
ajax
Posty: 251
Rejestracja: 2010-02-03, 16:35
Lokalizacja: wroclaw
Płeć:

Post autor: ajax »

Warto dodac na wstepie, ze technika hamowania lewa stopa jest uzywana glownie w samochodach FWD i najwazniejszy aspekt tego zabiegu to zmiana rozkladu masy ( balansu ) w zakrecie aby uzyskac wieksza przyczepnosc na przednich kolach :)
a co będzie jak będę jechać w zakręcie na max bucie i "tyknę" hamulec , wyniesie mi bardziej tył??
Jak wjezdzasz w zakret mozesz kopnac hamulec ( zalezy jak bardzo jest przyczepnie, na suchym trzeba krotko ale stanowczo kopnac ) i caly samochod wypadnie bokiem, to czy wyniesie Ci tylko tyl, zalezy od tego, czy ogarniesz przod :) Jezeli bedziesz dohamowywal powoli to poczujesz jak odjezdza tyl, ale jest cienka granica miedzy "lekkim uslizgiem" a konkretnym "bokiem". Pozniej moze byc gorzej, bo torsen+ rozklad masy w eSach potrafi sie mocno wahac.

Tylko trening pozwoli Ci na zbadanie zachowania samochodu w czasie poslizgu, ale nie cwicz tego na uczeszczanej drodze, bo mozesz sie niemilo zaskoczyc.... albo kogos innego.
ODPOWIEDZ