DYNOMET

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

DYNOMET

Post autor: CoLo »

Ma ktoś może w Wawie ?
Może ktoś wie kto ma ? :-)
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Z tego co słyszałem ma Adaś ze Sportmile lub BRT z TomaRacing ale to w sumie jedna firma ;-) ;-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

Oka, thx ;)
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
kosiniak

Post autor: kosiniak »

to 350+ jest a hamowni nie bylo? nie rozumiem?
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

tak GTO mi powiedzial i w sumie auto jedzie dosc przyjemnie a chce sprawdzic ile jest dokladnie...
Mysle, ze wie co mowi ;)

Bez cisnien ;-)
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Tak by the way...
Czym lepiej shamowac seryjne 2.7 BiT ?
Jechac do Rogala na 4x4 czy Dynoment ?

Chce po odbiorze sprawdzic ile wypluwa seria.
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

Szczerze nie wiem ale podobno DYNOMET, gdy dobrze poda sie wage auta (razem z pasazerami) podaje wiarygodne wyniki ale to chyba ktos bardziej obeznany musi sie wypowiedziec jak to jest...
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Pytalem, bo nie wiem, czy na hamowni nie bedzie sie gotowac auto w tych temperaturach.
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

No wiesz, przy dynomet masz sprawdzane w warunkach w jakich auto faktycznie bedzie jezdzic...chlodzenie bedzie lepsze...
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ale z gorki bedzie lzej i wiecej :)
ktokolwiek
Posty: 64
Rejestracja: 2010-02-04, 09:44
Lokalizacja: Łódź
Płeć:

Post autor: ktokolwiek »

kosiniak pisze:ale z gorki bedzie lzej i wiecej :)
Aaaaa, to juz wiemy skąd miałeś te 333, hehehe
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

kosiniak pisze:ale z gorki bedzie lzej i wiecej :)
tez prawda :) trzeba sprawdzic droge poziomica przed mierzeniem :D
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ktokolwiek pisze:
kosiniak pisze:ale z gorki bedzie lzej i wiecej :)
Aaaaa, to juz wiemy skąd miałeś te 333, hehehe
z najlepszego pomiaru, jak ktos zrobi avantem na Tagu taki czas jak ja, po samym sofcie to daj znac, wysle butel! Ja wykresami nie jezdze :)
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Flyer pisze:Pytalem, bo nie wiem, czy na hamowni nie bedzie sie gotowac auto w tych temperaturach.
Jedź do Rogala, ma zrobiony mega profi nadmuch i odbiór powietrza które jest pchane na coolery.
Poza tym jak już złożysz afto , to będzie chłodno, raczej już jest .
15 *C to temp. w której jest najwiecej tlenu w powietrzu.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Jestem z Rogalem juz wstepnie umowiony na soft... wiec bedzie hamowana seria i dlubane auto :>
ODPOWIEDZ