2.7 BiT Nie pali na benzynie....
2.7 BiT Nie pali na benzynie....
Witam!
Spotkał sie ktos z takim problemem, wczoraj moja BiT odpalała na benzynie i po sekundzie gasła... ale za drugim razem palila.
A dzisiaj w ogóle nie chce zapalić normalie na benzynie. Zapala tylko na gazie w trybie awaryjnym... Sterownik ECU nie pokazuje raczej błędów np. pompy paliwa?
Podłączyłem vaga kilkakrotnie i nie ma żadnych błędów na co mogło by wskazywac. Na gazie silnik pracuje normalnie. Mam tylko dwa błędy od systemu SAI:
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 -
ale te błędy mam od poczatku.
OBSTAWIAM POMPE PALIWA!!! Jak to sprawdzić...
Tydzień temu wymieniałem rozrząd, ale to chyba nie ma nic wspólnego. LPG mam od 3 miesięcy.
Spotkał sie ktos z takim problemem, wczoraj moja BiT odpalała na benzynie i po sekundzie gasła... ale za drugim razem palila.
A dzisiaj w ogóle nie chce zapalić normalie na benzynie. Zapala tylko na gazie w trybie awaryjnym... Sterownik ECU nie pokazuje raczej błędów np. pompy paliwa?
Podłączyłem vaga kilkakrotnie i nie ma żadnych błędów na co mogło by wskazywac. Na gazie silnik pracuje normalnie. Mam tylko dwa błędy od systemu SAI:
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 -
ale te błędy mam od poczatku.
OBSTAWIAM POMPE PALIWA!!! Jak to sprawdzić...
Tydzień temu wymieniałem rozrząd, ale to chyba nie ma nic wspólnego. LPG mam od 3 miesięcy.
Mysle ze to pompa paliwa.
Ostatnio zmieniony 2012-03-18, 14:33 przez Papol, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak apropos, ktoś kojarzy gdzie znajduje się przekaźnik od pompy i który to? Ja mam taką sytuacje że po przekręceniu kluczyka pompa nie chodzi, zaczyna pracować jak kręci rozrusznik. Myśle ze tu może być przyczyna w przekaźniku.
[ Dodano: 2012-03-18, 18:32 ]
Sprawdziłem ponownie, pompa jednak załącza się na chwilę, po wyłączeniu zapłonu i włączeniu ponownie już nie dobija, bo pewnie ciśnienie w układzie zrobione. To już k..rwa nie wiem kiego z rana odpala przeważnie za drugim razem :/
[ Dodano: 2012-03-18, 19:27 ]
Znalazłem, przekaźnik ...pod deską nr. 4D0 951 253. Nie ma to jak samemu odpowiedzieć sobie na wcześniej zadane pytanie
[ Dodano: 2012-03-18, 18:32 ]
Sprawdziłem ponownie, pompa jednak załącza się na chwilę, po wyłączeniu zapłonu i włączeniu ponownie już nie dobija, bo pewnie ciśnienie w układzie zrobione. To już k..rwa nie wiem kiego z rana odpala przeważnie za drugim razem :/
[ Dodano: 2012-03-18, 19:27 ]
Znalazłem, przekaźnik ...pod deską nr. 4D0 951 253. Nie ma to jak samemu odpowiedzieć sobie na wcześniej zadane pytanie

Kurna czyli to może być to bo rano ciężko odpala, jak jest zagrzany to od szczała, a przy pełnym bucie od czasu do czasu przerwie
auto teraz miesiąc stało nieodpalane może mieć to jakiś związek z tym? był wyjmowany silnik ogólne uszczelnienie kompletny rozrząd z pompom wody, termostatem itp. regeneracja turbin, nowe świece... chodzi fajnie ale ten poranny rozruch. Żeby on jeszcze na mrozie stał, a on w cieplutkim garażu 


Zabawy trochę jest. Mozna to zrobic bez wyciagania zbiornika ale troche gimnastyki... wiec lepiej zdjac bak. Wsadz odrazu cos wydajniejszego i bedziesz mial pokój np
http://sidmotorsport.pl/pl/pompy-paliwa ... h-040.html
http://sidmotorsport.pl/pl/pompy-paliwa ... h-040.html