2.7 BiT Nie pali na benzynie....

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

2.7 BiT Nie pali na benzynie....

Post autor: arti@R1 »

Witam!

Spotkał sie ktos z takim problemem, wczoraj moja BiT odpalała na benzynie i po sekundzie gasła... ale za drugim razem palila.
A dzisiaj w ogóle nie chce zapalić normalie na benzynie. Zapala tylko na gazie w trybie awaryjnym... Sterownik ECU nie pokazuje raczej błędów np. pompy paliwa?
Podłączyłem vaga kilkakrotnie i nie ma żadnych błędów na co mogło by wskazywac. Na gazie silnik pracuje normalnie. Mam tylko dwa błędy od systemu SAI:
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 -
ale te błędy mam od poczatku.

OBSTAWIAM POMPE PALIWA!!! Jak to sprawdzić...

Tydzień temu wymieniałem rozrząd, ale to chyba nie ma nic wspólnego. LPG mam od 3 miesięcy.
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Mysle ze to pompa paliwa.
Ostatnio zmieniony 2012-03-18, 14:33 przez Papol, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Papol jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to po co piszesz?

Niech ktos przekreci kluczyk a ty siedz w bagazniku i sluchaj czy pompa pracuje. Jak nie to pewnie padla. Oprocz tego bezpieczniki i przekazniki.
ble
Posty: 13
Rejestracja: 2011-10-29, 18:15
Lokalizacja: Świebodzin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ble »

przy przekręcaniu kluczyka wal w podłogę zaraz pod pompą i jak odpali tzn że wina pompy:p my tak u kumpla raz odpalaliśmy bo mu się zacinała.
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Tak apropos, ktoś kojarzy gdzie znajduje się przekaźnik od pompy i który to? Ja mam taką sytuacje że po przekręceniu kluczyka pompa nie chodzi, zaczyna pracować jak kręci rozrusznik. Myśle ze tu może być przyczyna w przekaźniku.

[ Dodano: 2012-03-18, 18:32 ]
Sprawdziłem ponownie, pompa jednak załącza się na chwilę, po wyłączeniu zapłonu i włączeniu ponownie już nie dobija, bo pewnie ciśnienie w układzie zrobione. To już k..rwa nie wiem kiego z rana odpala przeważnie za drugim razem :/

[ Dodano: 2012-03-18, 19:27 ]
Znalazłem, przekaźnik ...pod deską nr. 4D0 951 253. Nie ma to jak samemu odpowiedzieć sobie na wcześniej zadane pytanie :-P
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Dziś założylem nowa pompę i wszystko O.K.
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

arti@R1, a przy pełnym bucie miałeś leciutkie przerywanie od czasu do czasu na PB?
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Jak spada wydajność pompy to może przerywac, Nie zauważyłem przerywania, W poprzedniej A6 ciezko palił na Pb, szczególnie rano, aż w końcu przestał palić...
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

Kurna czyli to może być to bo rano ciężko odpala, jak jest zagrzany to od szczała, a przy pełnym bucie od czasu do czasu przerwie :-/ auto teraz miesiąc stało nieodpalane może mieć to jakiś związek z tym? był wyjmowany silnik ogólne uszczelnienie kompletny rozrząd z pompom wody, termostatem itp. regeneracja turbin, nowe świece... chodzi fajnie ale ten poranny rozruch. Żeby on jeszcze na mrozie stał, a on w cieplutkim garażu :-?
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

Ja tam zaraz po zakupie auta zmieniłem pompę paliwa na nową. Mam takiego mechanika który może dla zarobku (jednak koszt nie wielki więc to raczej jego "doświadczenie") proponuje wymieniać pompę paliwa profilaktycznie by później nie było żadnych rozczarowań że auto nie chce odpalić
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

Powiedzcie Panowie, czy wymiana pompy paliwa wiąże się z jakimś większym rozbieraniem czy można szybko wymienić na nową? i ile kosztuję?
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Zabawy trochę jest. Mozna to zrobic bez wyciagania zbiornika ale troche gimnastyki... wiec lepiej zdjac bak. Wsadz odrazu cos wydajniejszego i bedziesz mial pokój np

http://sidmotorsport.pl/pl/pompy-paliwa ... h-040.html
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

W S4 nie wymieniałem, ale w A6 2.7T to 20min roboty, sciagamy kanape, odkrecamy dekielek na 3 śrubki i przekrecamy w bok kosz i wyciągamy pompe z koszem....

Jasne, jak juz wymieniac to na mocniejszą.... ori do S4/A6 kosztuje tyle samo co u SIDA mocniejsza i wydajniejsza BOSCH 040, 044
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

Naprawde tyle aż kosztuje ori do S4? 470-620 zł?
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Juz podaje ceny Detaliczne ze sklepu:

SIEMENS VDO 680pln
MAGNETII MARELLI 850pln
VEMO 490pln

zamiennik chiński(sam wkład bez kosza) 130pln
ODPOWIEDZ