Zawsze ci zostanie w ukladzie troche plynu, tak jak oleju w silniku, chyba ze wywalisz auto na dach
Sposn normalnie wezem przy pompie tylko powyciskaj z maglownicy plyn krecac kiera, zalej swiezy i bedzie git
no nie mam odsysarki. jedyna opcja to duża strzykawka i odciąganie ile się da. zbiorniczek oczywiście wyjmę. ile płynu kupić do wypłukania takiego układu? literek starczy? kumpel poleca citroenowski LHM bo podobno najlepszy.
swag'a mineralny zielony. Odkręcasz przewody dolne od zbiorniczka. Jak chcesz zeby jak najwiecej spuścic to dodatkowo kręć kierownicą w lewo i prawo do konca, wtedy magiel wypompuje płyn
mogę się teraz ponapie*&^%lać, że nie potrafisz takiej prostej czynności zrobić??
A tak na poważnie to pierwsze wyciągasz co się da strzykawką ze zbiorniczka, potem ściągasz wężyk od zbiorniczka (ten którym płyn powraca do zbiorniczka), przedłużasz go i koniec wężyka do przezroczystej butelki. Najlepiej na podnościk i kręcisz kierą (wtedy będzie leciał stary płyn do butelki). Jak przestaje lecieć to dolewasz nowego do zbiorniczka i znowu kręcisz kierą i tak aż do momentu aż do butelki zacznie Ci lecieć przezroczysty płyn (jak dawno zmieniałeś to będzie na początku leciał bardzo brudny. Jeśli dobrze pamiętam to na całą operację schodzi 2l płynu - albo niech mnie ktoś poprawi.
wymieniaj płyn i się nie przejmuj :) mi kiedyś brakowało płynu i dlatego wyła, wymieniłem płyn i pompa przeżyła do sprzedaży auta :) dla nie których powodem do wymiany jest wyjąca pompa
wcześniej nie wyła, teraz wyje tylko na zimnym i później przestaje. myślisz że już umarła?
zrób jak piszę Adam..., kup więcej płynu do wspomagania ( febi z zieloną nakrętką ) http://20vturbo.pl/132-173-large/olej-h ... -1litr.jpg
i przepłucz cały układ jedną butelką, kołami w lewo i w prawo na maksa, wszystko zleci, i zalej świeży.
Jak pompa dalej będzie ci wariować to nie myśl ze płyn musi się ułożyć tylko zbieraj na pompę.. nowa w aso około 600zł