auto samo hamuje podczas przyspieszania
auto samo hamuje podczas przyspieszania
Problem wyglada tak. Start z Lc lub bez. Nie ma znaczenia. Auto nie ma trakcji i zaczyna samo hamować. Mam klocki, które piszcza zawsze dlatego to słyszę. Wcisne sprzęgła i auto prawie staje (kiedy nie przepinam na kolejny bieg). Auto to przed lift i Nie ma esp, tylko eds. Nie palą się żadne kontrolki. Brak błędów na abs. Dzieje się tak na sterowniku silnika z końcówka C i D. Gdzie szukać przyczyny. Nie mogę się zakręcie pod tesco nawet... ;(
o cie jasny chujjj :/ ale to chyba przez system EDS, moze by to wypierdolić tak ? masz fotki swojej pompy ABS ? bo rozumiem ze to w module od pompy ABS siedzi ten EDS. bo raczej pod kanapą niemasz tego całego ustrojstwa z wiązką od ESP/ASR
[ Dodano: 2012-12-04, 18:27 ]
proponuje załozyć pompe najprostszego ABS'u z jakiegos Audi np. 2,8 quattro wraz z wiązką (ja taką mam u siebie) problem zginie na wieki wieków :)
[ Dodano: 2012-12-04, 18:27 ]
proponuje załozyć pompe najprostszego ABS'u z jakiegos Audi np. 2,8 quattro wraz z wiązką (ja taką mam u siebie) problem zginie na wieki wieków :)
Zapomnialem dodac jedna wazna sprawe... czy eds, to nie powinien dzialac na tylne kola. bo mi hamuje napewno przod. Tyl byc moze tez, ale przod na 100 prc.
Bucik Co do przyczyny... postaram sie ja jutro ustalic, ale nie bede dociekal chyba za bardzo co to jest. Najchetniej wywalilbym abs calkowicie. Nienawidze gowna, nie lubie zadnych wspomagaczy jazdy. Wiec jak nie bede mogl ogarnac, to po prostu poradze sobie z tym w inny sposob;)

Bucik Co do przyczyny... postaram sie ja jutro ustalic, ale nie bede dociekal chyba za bardzo co to jest. Najchetniej wywalilbym abs calkowicie. Nienawidze gowna, nie lubie zadnych wspomagaczy jazdy. Wiec jak nie bede mogl ogarnac, to po prostu poradze sobie z tym w inny sposob;)



Tylko widzisz mi akurat dzis ESP się przydało. Wyprzedzałem Tira i nie ogarnełem tematu z wysepką, zamiast lewa stroną cisnąc chciałem wrócić na swój pas a ze rano popadało dupą dość fest zuciło, ESP zadziałało i mnie wyprostowało. Rozumiem w lato, mam cały czas off ale jak tylko tempera spada poniżej 10 stopni automatycznie je włączam :). ABS tez nie raz mi sie przydał zwłaszcza na sniegu :). Co człowiek to wyznania, ale ja raczej z tych co są za takimi udogodnieniami. Pewnie napęd na tył i ESP nie idzie w parze ale ośka czy quattro moim zdaniem jak najbardziej :)
http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Techn ... ,1418.htmlasi pisze:Odpada, bo auto nie hamuje na wyższych biegach, tylko jak gubi trakcje.
WTF? przecież po to zostało to wymyślone żebyś się nie rozjebał na zakręcie. tak samo jak inne systemy bezpieczeństwa
kilka cytatów z audi 80 klub polska
Witam. EDS to elektroniczny system uniemożliwiający "boksowanie" jednego koła.
Przy starcie na śliskiej, lub oblodzonej nawierzchni system ten uniemożliwa zerwanie przyczepności jednego z kół napędzających. Gdy system działa słychać "mruczenie" pompy ABS.
Wszystkie znaki na niebie wskazują że wine za to ponosi EDSEDS jest to elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego. Procesor sprawdza prędkość obrotową napędzanych kół. Jeśli prędkości różnią się znacznie, system spowalnia jedno z kół, tak aby obracało się ono z taką samą prędkością jak pozostałe. EDS pozwala na bezpieczne ruszenie autem, którego jedno koło znajduje się na śliskiej nawierzchni (np. lodzie, lub szutrowej nawierzchni), a drugie na powierzchni o dużej przyczepności (np. asfalcie).. W moim Audi tez to jest. Tak jak kolega napisał ze słuchac wtedy pompe od ABS. Czasami jak podjezdzałem pod gorke w zime i było slisko to odrazu sie to odzywało.