covall pisze:już zauważyłem nie raz, że ciśnienie atmosferyczne to macie jak spod Zakopanem
Audi s4
[ Dodano: 2012-11-11, 11:19 ]
Niestety nie ma archiwum cisnienia ale tu masz strone i sobie porownaj
http://meteo.mysiadlo.waw.pl/ dane z 11.11 srednia 998 i popatrz na wykres z 1 strony cisnienie + para = 994.8 cisnienia atmosferycznego wiec nie wiem gdzie ty widzisz to zakopanem
drugi przyklad 986.7 + 10.2 = 996.9

to auto opierdolilo inne auto o deklarowanej podobnej mocy wiec to jest dla mnie wyznacznik.covall pisze:hamowaliście swoje auta na innych hamowniach.. czy nie ma takiej potrzeby?sportmile pisze:chyba rekordem naszym na k04 jest 508 koni i 646 Nm ..... prosze
master's nadal w piasecznie stacjonuję? bo już zauważyłem nie raz, że ciśnienie atmosferyczne to macie jak spod Zakopanem
Niestety nie ma archiwum cisnienia ale tu masz strone i sobie porownaj
http://meteo.mysiadlo.waw.pl/ dane z 11.11 srednia 998 i popatrz na wykres z 1 strony cisnienie + para = 994.8 cisnienia atmosferycznego wiec nie wiem gdzie ty widzisz to zakopanem
drugi przyklad 986.7 + 10.2 = 996.9

Nie ma czegoś takiego jak ,,doba" jakiegoś auta...to że GT-R się fajnie modzi i ma fajną skrzynie nie oznacza że nie może dostać lania
Golf Rafała ma ponad 600 KM ( wykres z ECU który widziałem ) a ile mial na WNO to czort wie
Pytanie co by było jak by się Rafał spotkał z GT-R z pakietem HKS GT800 ??
Nie ma teorii że jakieś auto rządzi dużo zależy od kierowcy...jak podjedzie mocno pomodzony manual to i dwu-sprzęgłówki nie dadzą rady z tą jednak różnicą że z GT-R czy Prosiaka Turbo czy RS6 C6 zrobienie 700+ nie jest wielkim hardcorem, robi się to bez rozbierania silnika i przebudowy połowy auta a w takim Golfie czy S4 trzeba pomodzić masę tematów a auto się robi mało streetowe wtedy.
Golf Rafała ma ponad 600 KM ( wykres z ECU który widziałem ) a ile mial na WNO to czort wie
Pytanie co by było jak by się Rafał spotkał z GT-R z pakietem HKS GT800 ??
Nie ma teorii że jakieś auto rządzi dużo zależy od kierowcy...jak podjedzie mocno pomodzony manual to i dwu-sprzęgłówki nie dadzą rady z tą jednak różnicą że z GT-R czy Prosiaka Turbo czy RS6 C6 zrobienie 700+ nie jest wielkim hardcorem, robi się to bez rozbierania silnika i przebudowy połowy auta a w takim Golfie czy S4 trzeba pomodzić masę tematów a auto się robi mało streetowe wtedy.
Ostatnio zmieniony 2012-11-11, 15:20 przez Jigsaw, łącznie zmieniany 1 raz.
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Wygrał WNO i należało mu sie. Przedewszystkim włożył w auto duzo serca i chajsu i jego auto jest naprawdę szybkie. Jednak nie było żadnego GTRa, a cięższy o prawie tonę RS6 raczej nie miał co pokazać na tym dystansie.
Manual odchodzi powoli do lamusa ustępując miejsce dla superszybkich dwosprzeglówek (stety albo niestety)
Technologiczny postęp zawsze wygrywał, bo gdyby było inaczej wszyscy byś my żyli w jaskiniach...
Manual odchodzi powoli do lamusa ustępując miejsce dla superszybkich dwosprzeglówek (stety albo niestety)
Technologiczny postęp zawsze wygrywał, bo gdyby było inaczej wszyscy byś my żyli w jaskiniach...
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Z tego co pamiętam ze szkoły, to ciśnienie pary zawarte jest juz w ciśnieniu atmosferycznym. Więc defakto jeśli dodajesz parametry z hamowni, to do ciśnienia z Lesznowoli dodaj tez ciśnienie paryNiestety nie ma archiwum cisnienia ale tu masz strone i sobie porownaj
http://meteo.mysiadlo.waw.pl/ dane z 11.11 srednia 998 i popatrz na wykres z 1 strony cisnienie + para = 994.8 cisnienia atmosferycznego wiec nie wiem gdzie ty widzisz to zakopanem
drugi przyklad 986.7 + 10.2 = 996.9
Pozdrawiam
Panowie pisalem wiele razy ze jak ktos chetny to hajs na hamownie i stawie sie gdzie kto bedzie chcial. jakos nit sie nie zglosil do teh pory. Jedyny sensowny wpis to Nika ze ulica weryfikuje bo taka prawda. Wykresem sie nie jezdz chyba ze na forach dla lansu. czemu nikt sie nie czepia wykresu allroada u Witka gdzie niuton wyszedl tez niewiarygodny jak na k03?
Aw wejdz na tdi-racing tam jest caly temat o tym jak maha to opisuje bo jest blad w tlumaczeniu z tego co dostalem info od mahy to nalezy dodac cisnienie powietrza plus pare i mamy cisnienie atmosferyczne ....
Ostatnio zmieniony 2012-11-11, 21:07 przez sportmile, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak to, to gdzie on był mierzony, nie u Was?sportmile pisze:Aw wejdz na tdi-racing tam jest caly temat o tym jak maha to opisuje bo z tego co dostalem info to nalezy dodac cisnienie powietrza plus pare i mamy cisnienie atmosferyczne ....
[ Dodano: 2012-11-11, 20:25 ]
Buba zapraszam na darmowy pomiar moj nr tel 792224484