To jest zdjecie wirnika ze starej turbiny:) Inducera strony wyd. ktorego nie widac dopuki nie rozbierze sie turbiny. Z braku czasu na swoje auto tego nie zrobilem. Myslalem ze puscil najzwyczajniej uszczelniacz po stronie wyd. Kolektory byly wymyte i nic nie widzialem. Widocznie w srodku jest walniety;/ Wiec czeka mnie szarpanie ponowne silnika w celu ogledzin dokladnych kolektorow aby nie rozwalic kolejnych turbin
SID pisze:w A3 i A4 w wersji 180ps były właśnie K04 czy też K03 z większymi wirnikami.
Ja zaczynam składać ori silnik S4 z skorupy właśnie na K03/K04, głowach RS4 i kolektorze z A6
Andrzeju a powiedz dlaczego składasz na kolektorach z a6? czy one maja lepsze przepływy, czy lepiej się ukłądają w komorze silnika dzięki czemu jest więcej miejsca na montaż turbo?
SID pisze:to taki kaganiec, jak to wyprujesz to jest z +100 ps !
to pod k04 z rs6 zaleca się wyrzucać środek kolektora ( tą blachę )?
sorry za OT
no nie, my tak na żarty pisali, jak Ci ta blacha zacznie się kruszyć to trzeba zmienić kolektor,
ori kolektory dają radę do 500ps z tego co widać w projektach