Dlatego właśnie chcem zmienić DV-ki i trójnik, tylko czy seryjny gumowy trójnik wystarczy i czy DV-ki kupić na w intercarsie czy też metalowe na necie?
Pasować będą , ale pytanie po co Ci z rs4?
Jak masz tylko auto po sofcie i nie masz zamiaru grzebać grubo to seryjne w zupełności wystarczą, to samo z trójnikiem, ori wystarczy.
wszystko to jeden CH.J grunt aby był nowy ! Niema żadnej reguły czy to z 1,8 T czy z S4. Żadne twardości sprężyn nie majątutaj też zadnego znaczenia (one są i tak wszytskie miękkie)
Ja sprawdziłem kilka razy i te z TT są twardsze niż z S4 - może nie ma to wpływu na nic, ale różnica w sprezynie jest może nie jakaś wielka ale jest.
A chyba mało prawdopodobne żeby sprezyna w starych DV była miękka ze starości.
ciekawostka : w RS4 które miałem z CH wszystkie miały dziurawe DV
tylko pojedynki się czasem dobre trafiły,
albo wężyki do nich były uszkodzone ze starości