Zawory DV

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Zawory DV

Post autor: Bucik »

Witam. Mam pytanie ponieważ znajomy robił mi softa i podniósł ciśnienie na ok 1,1 Bara
Jakie zawory DV najlepiej zastosować by ciśnienie nie uciekało.
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

seryjne DV spokojnie wystarczą do softa...
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

Tylko że ja mam takie idiotyczne uczucie że słysze jak mi ciśnienie ucieka
sebastian855
Posty: 172
Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
Lokalizacja: Dąbrowa G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sebastian855 »

To może masz uszkodzone DV, albo rozwalony trójnik przepustnicy, lub inna nieszczelność.
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

Dlatego właśnie chcem zmienić DV-ki i trójnik, tylko czy seryjny gumowy trójnik wystarczy i czy DV-ki kupić na w intercarsie czy też metalowe na necie?


Będą do A6 C5 AJK pasować Dv-ki od RS 4
sebastian855
Posty: 172
Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
Lokalizacja: Dąbrowa G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sebastian855 »

Pasować będą , ale pytanie po co Ci z rs4?
Jak masz tylko auto po sofcie i nie masz zamiaru grzebać grubo to seryjne w zupełności wystarczą, to samo z trójnikiem, ori wystarczy.
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

Dziękuje właśnie o to mi chodziło
Awatar użytkownika
covall
Posty: 229
Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: covall »

120zł sztuka tutaj http://vagtech.pl/
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

jaka jest różnica cenowa między seryjnymi a z rs4??
Michał S4
Posty: 148
Rejestracja: 2012-08-15, 08:32
Lokalizacja: Piątnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Michał S4 »

pewnie żadna a z tego co kojażę, najlepsze są z 1,8T wersja 225ps.
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

to było pytanie retoryczne :-)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

jak nie zapomne to sprawdzę pompką, myślę że mają różne sprężyny S4 a RS4
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

wszystko to jeden CH.J grunt aby był nowy ! Niema żadnej reguły czy to z 1,8 T czy z S4. Żadne twardości sprężyn nie majątutaj też zadnego znaczenia (one są i tak wszytskie miękkie)
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Ja sprawdziłem kilka razy i te z TT są twardsze niż z S4 - może nie ma to wpływu na nic, ale różnica w sprezynie jest może nie jakaś wielka ale jest.
A chyba mało prawdopodobne żeby sprezyna w starych DV była miękka ze starości.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ciekawostka : w RS4 które miałem z CH wszystkie miały dziurawe DV :-)
tylko pojedynki się czasem dobre trafiły,
albo wężyki do nich były uszkodzone ze starości
Obrazek
ODPOWIEDZ