Witajcie, mam takie pytanie czy wymiana filtru paliwa w s4 b5 faktycznie wiąże się z opuszczeniem/ demontażem baku paliwa ponieważ spotkałem się z takimi opiniami. Kolejne moje pytanie do kolegów dotyczy badań technicznych, ponieważ S4 posiada torsena i czy w stacji diagnostycznej która posiada pojedyncze rolki może dojść do uszkodzenia napędu? Czy nie ma to wpływu i nie ma się czym przejmować, czy może poszukać stacji gdzie mają podwójne rolki?
Pozdrawiam.
Ps. Jeśli umieściłem moje pytanie w złym dziale to prosze admina o przeniesienie do odpowiedniego :) .
			
			
									
						
										
						Filtr paliwa i b. techniczne
nie wiem czy nazwałem to profesjonalnie ale gdy jedziemy na b. techniczne to auto stajemy na takich no hmmm, rolkachmoment pisze:da rade wymienic filtr bez demontazu baku ale proste to nie jest, a po co przy badaniu techn icznym rolki??
 które zaczynają obracać koła i dokonywane są pomiary amortyzatorow itp i moje pytanie jest takie gdy kręcą się koła przednie na tych "rolkach" a tylne stoją w miejscu to czy może uszkodzić to napęd?
  które zaczynają obracać koła i dokonywane są pomiary amortyzatorow itp i moje pytanie jest takie gdy kręcą się koła przednie na tych "rolkach" a tylne stoją w miejscu to czy może uszkodzić to napęd?buba dobry patent, powalcze z filtrem i napisze co i jak, ciekay jestem jaki będzie na nim rok produkcji
 hehe, potem dokonam sekcji zwłok filtra i podziele się wrażeniami, wymieniam również świece ale chyba z tym nie będzie problemów, wybrałem NGK PFR6Q V- Line 37.
  hehe, potem dokonam sekcji zwłok filtra i podziele się wrażeniami, wymieniam również świece ale chyba z tym nie będzie problemów, wybrałem NGK PFR6Q V- Line 37.Pozdrawiam serdecznie.
ps. co do badania tech. juz wszystko wiem :)
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
nie dubluj tematu !
tam na filtr masz opaskę plastikową w której jest śruba i nakrętka, po jakimś czasie to tak rdzewieje że nie ma szans na odkręcenie.
Pozostaje Ci tylko przecięcie opaski i pózniejsze zamocowanie filtra na opasce lub czymś innym.
Zresztą on nawet bez tej opaski dobrze siedzi tylko będzie się ruszał.
			
			
									
						
										
						tam na filtr masz opaskę plastikową w której jest śruba i nakrętka, po jakimś czasie to tak rdzewieje że nie ma szans na odkręcenie.
Pozostaje Ci tylko przecięcie opaski i pózniejsze zamocowanie filtra na opasce lub czymś innym.
Zresztą on nawet bez tej opaski dobrze siedzi tylko będzie się ruszał.
Prosiłem o usunięcie poprzedniego któregoś z adminów :P ale nie ważne .nie dubluj tematu !
Czas na kolejną runde, ja kontra filtr :DSID pisze:tam na filtr masz opaskę plastikową w której jest śruba i nakrętka, po jakimś czasie to tak rdzewieje że nie ma szans na odkręcenie.
Pozostaje Ci tylko przecięcie opaski i pózniejsze zamocowanie filtra na opasce lub czymś innym.
Zresztą on nawet bez tej opaski dobrze siedzi tylko będzie się ruszał.
Pozdrawiam serdecznie :)


