Filtr paliwa i b. techniczne

Moderatorzy: buba, Mod-Team

dara
Posty: 48
Rejestracja: 2012-09-23, 12:33
Lokalizacja: Eastbourne
Płeć:
Kontakt:

Filtr paliwa i b. techniczne

Post autor: dara »

Witajcie, mam takie pytanie czy wymiana filtru paliwa w s4 b5 faktycznie wiąże się z opuszczeniem/ demontażem baku paliwa ponieważ spotkałem się z takimi opiniami. Kolejne moje pytanie do kolegów dotyczy badań technicznych, ponieważ S4 posiada torsena i czy w stacji diagnostycznej która posiada pojedyncze rolki może dojść do uszkodzenia napędu? Czy nie ma to wpływu i nie ma się czym przejmować, czy może poszukać stacji gdzie mają podwójne rolki?
Pozdrawiam.
Ps. Jeśli umieściłem moje pytanie w złym dziale to prosze admina o przeniesienie do odpowiedniego :) .
moment
Posty: 60
Rejestracja: 2010-09-18, 14:39
Lokalizacja: GDZ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: moment »

da rade wymienic filtr bez demontazu baku ale proste to nie jest, a po co przy badaniu techn icznym rolki??
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

trzeba się napocić ale się da.

on jest w takim koszyczku i jest ciężkie dojście do śruby która go trzyma

ja wyciągnąłem na siłe a później na trytytki złapałem bo i tak się nie dało śruby przekręcić
dara
Posty: 48
Rejestracja: 2012-09-23, 12:33
Lokalizacja: Eastbourne
Płeć:
Kontakt:

Post autor: dara »

moment pisze:da rade wymienic filtr bez demontazu baku ale proste to nie jest, a po co przy badaniu techn icznym rolki??
nie wiem czy nazwałem to profesjonalnie ale gdy jedziemy na b. techniczne to auto stajemy na takich no hmmm, rolkach :-P które zaczynają obracać koła i dokonywane są pomiary amortyzatorow itp i moje pytanie jest takie gdy kręcą się koła przednie na tych "rolkach" a tylne stoją w miejscu to czy może uszkodzić to napęd?
buba dobry patent, powalcze z filtrem i napisze co i jak, ciekay jestem jaki będzie na nim rok produkcji :roll: hehe, potem dokonam sekcji zwłok filtra i podziele się wrażeniami, wymieniam również świece ale chyba z tym nie będzie problemów, wybrałem NGK PFR6Q V- Line 37.
Pozdrawiam serdecznie.
ps. co do badania tech. juz wszystko wiem :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

nie dubluj tematu !

tam na filtr masz opaskę plastikową w której jest śruba i nakrętka, po jakimś czasie to tak rdzewieje że nie ma szans na odkręcenie.
Pozostaje Ci tylko przecięcie opaski i pózniejsze zamocowanie filtra na opasce lub czymś innym.
Zresztą on nawet bez tej opaski dobrze siedzi tylko będzie się ruszał.
Obrazek
dara
Posty: 48
Rejestracja: 2012-09-23, 12:33
Lokalizacja: Eastbourne
Płeć:
Kontakt:

Post autor: dara »

nie dubluj tematu !
Prosiłem o usunięcie poprzedniego któregoś z adminów :P ale nie ważne .
SID pisze:tam na filtr masz opaskę plastikową w której jest śruba i nakrętka, po jakimś czasie to tak rdzewieje że nie ma szans na odkręcenie.
Pozostaje Ci tylko przecięcie opaski i pózniejsze zamocowanie filtra na opasce lub czymś innym.
Zresztą on nawet bez tej opaski dobrze siedzi tylko będzie się ruszał.
Czas na kolejną runde, ja kontra filtr :D
Pozdrawiam serdecznie :)
ODPOWIEDZ