wzrost temp płynu
Wymieniłem czujnik temp. G62 - wstępnie wygląda, że temat temperatury jest ogarnięty. Co prawda na vag-u przy logowaniu ponad 96 stopni ale szybko spadała w dół i to przy włączonej klimie 
Log (0 - 002,004,115)
Natomiast wskaźnik na desce pokazywał 90 stopni. 
 
Muszę testować trochę dłużej sprawdzić wentylatory i elektryczną pompę wody, czy po dobrym nagrzaniu będzie ją słychać.
			
			
									
						
							Log (0 - 002,004,115)
Natomiast wskaźnik na desce pokazywał 90 stopni.
 
 Muszę testować trochę dłużej sprawdzić wentylatory i elektryczną pompę wody, czy po dobrym nagrzaniu będzie ją słychać.
///S4
			
						Ja miałem ten sam problem u siebie w a3..
Jak była włączona klima się nie grzał.. ponieważ włączała się wentylator/y..
jeżeli klimę masz wyłączoną wentylator nie pracują..
jak nie chodzą to się grzeję chłodnica i termostat sprawny nawet nie pomaga...
Przede wszystkim sprawdź czy masz je sprawne śmigła, najlepiej podłącz je na krótko.
jak wentylatory są sprawne musisz wymienić czujnik który odpowiada za włączanie wentylatorów..
u mnie błędy też nie wychodziły..
			
			
									
						
										
						Jak była włączona klima się nie grzał.. ponieważ włączała się wentylator/y..
jeżeli klimę masz wyłączoną wentylator nie pracują..
jak nie chodzą to się grzeję chłodnica i termostat sprawny nawet nie pomaga...
Przede wszystkim sprawdź czy masz je sprawne śmigła, najlepiej podłącz je na krótko.
jak wentylatory są sprawne musisz wymienić czujnik który odpowiada za włączanie wentylatorów..
u mnie błędy też nie wychodziły..
W S4 i kazdym 2,7 biturbo masz 2 wentylatory elektryczne i wiskoze z wiatrakiem (dotyczy to też innych VAG'ów). Przy włączonej klimie elektryczne wentylatory pracują cały czas. Natomiast jeśli masz klime na off i temp. płynu chłodzącego skoczy do góry w okolicach 100 - 110 stopni, elektryczne wentylatory też muszą się się włączyć. Jeśli sie nie włanczają to coś jest zjebane. Wczoraj walczyłem z tym tematem w A6 u pietro, bo w korkach i przy dynamicznej jeździ i gwałtownych hamowaniu do niskich prędkości temp. potrafiła u niego skoczyć nawet do 115 stopni. Okazało się że ma padniety elektryczny wentylator (ten w pasie przednim) i do tego uwalony sterownik wentylatorów.  Zrobiłem mu mod na przekaźniku bo nie mogłem dorwać nigdzie ori sterownika wentylatorów i teraz wszystkoi bangla jak należy. Przy włączonej klimie wentylator pracuje cały czas, przy wyłączonej również się włancza gdy temp. płynu skoczy ponad 100 stopni.
Generalnie jeśli chodzi o biturbo to za bardzo nie bierzcie do bani jak w letnie dni (30+) zobaczycie ze wskazówka na szafie od temp. wody deko sie wychyla ponad 90 stopni. Poprostu ten typ tak ma nawet jak wszystko jest sprawne (sterownik, wnetylatory itp.)
			
			
									
						
										
						Generalnie jeśli chodzi o biturbo to za bardzo nie bierzcie do bani jak w letnie dni (30+) zobaczycie ze wskazówka na szafie od temp. wody deko sie wychyla ponad 90 stopni. Poprostu ten typ tak ma nawet jak wszystko jest sprawne (sterownik, wnetylatory itp.)

 - wymienię i zobaczę co będzie się działo.
  - wymienię i zobaczę co będzie się działo.






