wzrost temp płynu

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Nie musi wywalac bledu
RAFIII
Posty: 37
Rejestracja: 2010-09-17, 07:08
Lokalizacja: SIEDLCE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RAFIII »

Koszt powinien być nie duży ;-) - wymienię i zobaczę co będzie się działo.
buba - masz może pod ręką numer katalogowy czujnika? - będzie szybciej w aso.
///S4
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Nie mam ale w kazdym sklepie dostaniesz
RAFIII
Posty: 37
Rejestracja: 2010-09-17, 07:08
Lokalizacja: SIEDLCE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RAFIII »

Wymieniłem czujnik temp. G62 - wstępnie wygląda, że temat temperatury jest ogarnięty. Co prawda na vag-u przy logowaniu ponad 96 stopni ale szybko spadała w dół i to przy włączonej klimie
Log (0 - 002,004,115)
Natomiast wskaźnik na desce pokazywał 90 stopni. :mrgreen:
Muszę testować trochę dłużej sprawdzić wentylatory i elektryczną pompę wody, czy po dobrym nagrzaniu będzie ją słychać.
///S4
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

tak z ciekawości, gdzie mieście się G62 w Sce? nie szukałem, przyznaje się :mrgreen:
Awatar użytkownika
covall
Posty: 229
Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: covall »

Ja miałem ten sam problem u siebie w a3..
Jak była włączona klima się nie grzał.. ponieważ włączała się wentylator/y..
jeżeli klimę masz wyłączoną wentylator nie pracują..
jak nie chodzą to się grzeję chłodnica i termostat sprawny nawet nie pomaga...
Przede wszystkim sprawdź czy masz je sprawne śmigła, najlepiej podłącz je na krótko.
jak wentylatory są sprawne musisz wymienić czujnik który odpowiada za włączanie wentylatorów..
u mnie błędy też nie wychodziły..
RAFIII
Posty: 37
Rejestracja: 2010-09-17, 07:08
Lokalizacja: SIEDLCE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RAFIII »

LCQ - Z tyłu silnika - "mniej więcej" za N75 i poniżej modułu EGT
///S4
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

LCQ masz podwieszony temat o tym.

Temperature na vagu zawsze bedziesz mial 96-100. Na klimatroniku tak samo
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

U mnie w mieście w te upały temp około 97-98 stopni, klimy nie używam... Tak z ciekawości, przy jakiej temperaturze ma zacząć działać wentylator elektryczny chłodnicy wody ?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Jezdzisz bez klimy w takie upaly ? :shock:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Chyba przy 110 jesli dobrze pamietam
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Flyer pisze:Jezdzisz bez klimy w takie upaly ? :shock:
Tak ;-)
buba pisze:Chyba przy 110 jesli dobrze pamietam
Nie trochę za wysoka ta temperatura już ? :shock:
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

W S4 i kazdym 2,7 biturbo masz 2 wentylatory elektryczne i wiskoze z wiatrakiem (dotyczy to też innych VAG'ów). Przy włączonej klimie elektryczne wentylatory pracują cały czas. Natomiast jeśli masz klime na off i temp. płynu chłodzącego skoczy do góry w okolicach 100 - 110 stopni, elektryczne wentylatory też muszą się się włączyć. Jeśli sie nie włanczają to coś jest zjebane. Wczoraj walczyłem z tym tematem w A6 u pietro, bo w korkach i przy dynamicznej jeździ i gwałtownych hamowaniu do niskich prędkości temp. potrafiła u niego skoczyć nawet do 115 stopni. Okazało się że ma padniety elektryczny wentylator (ten w pasie przednim) i do tego uwalony sterownik wentylatorów. Zrobiłem mu mod na przekaźniku bo nie mogłem dorwać nigdzie ori sterownika wentylatorów i teraz wszystkoi bangla jak należy. Przy włączonej klimie wentylator pracuje cały czas, przy wyłączonej również się włancza gdy temp. płynu skoczy ponad 100 stopni.

Generalnie jeśli chodzi o biturbo to za bardzo nie bierzcie do bani jak w letnie dni (30+) zobaczycie ze wskazówka na szafie od temp. wody deko sie wychyla ponad 90 stopni. Poprostu ten typ tak ma nawet jak wszystko jest sprawne (sterownik, wnetylatory itp.)
Obrazek
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

buba pisze:LCQ masz podwieszony temat o tym.

Temperature na vagu zawsze bedziesz mial 96-100. Na klimatroniku tak samo
buba, na którym zdjęciu jest to pokazane? bo chyba ostatnia popijawa na oczy mi poszła :mrgreen:
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Mam tych sterownikow z 6 :mrgreen: Tylko cholera wie czy dobre :)
Obrazek
ODPOWIEDZ