N75 , nieszczelnosci , to podstawy , sprawdz dv,zobacz czy 3nik ni uszkodzony (mialem tak ostatnio) zakaladalem lepsze opaski ale nie widzialem ze jest pekniety i auto nie mialo mocy)
brak mocy ogarnięty, źle założona opaska przy przepływce
dv jak sprawdzić metodą domową ? błąd za dużego ciśnienia pojawia się sporadycznie ale jednak jest.
i tak samo jak sprawdzić n75 ?
DV to dmuchasz w jedna koncowke i 2ga przy jednej powinno byc ciezko,jesli 2 wyloty latwo przedmuchac to znaczy ze DV umarlo.N75 lekko kopie na wolnych jak przylozysz palca ale nie zawsze.Zdejmij przewody i tez podmuchaj w ktoryms powinno byc to niemozliwe.Jesli wszystkie beda wolne to znaczy ze cos nie tak ale to i tak nie zawsze sprawdzisz. Nie polam tylko plasticzkow przy zaworze jak bedziesz zdejmowal przewody.
DV - zdejmij osłone plastikową i dmuchnij w przewód od góry (ten cienki), jak puszcza to do wymiany.
N75 - odłącz przewód ciśnieniowy idący do WG i się przejedz. tylko uważaj bo może dużo dmuchnąć. Jak przeładuje to znaczy że N75 źle steruje.