3 błędy, auto traci moc (pomoc dla nowegoużytkownika s4)

Moderatorzy: buba, Mod-Team

duffy
Posty: 88
Rejestracja: 2011-07-31, 12:55
Lokalizacja: kolesin
Kontakt:

3 błędy, auto traci moc (pomoc dla nowegoużytkownika s4)

Post autor: duffy »

witam
eska łapie 3 błędy:
obwód sterowania zaworem powietrza dolotowego (usterka)
ciśnienie doładowania(osiągnęło górną granicę)
czujnik położenia wału korbowego (sygnał poza sekwencją)

auto traci moc i jedzie jak wolnossące 1,4 :/ od czego zacząć ? dv? szukać nieszczelności ?
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

N75 , nieszczelnosci , to podstawy , sprawdz dv,zobacz czy 3nik ni uszkodzony (mialem tak ostatnio) zakaladalem lepsze opaski ale nie widzialem ze jest pekniety i auto nie mialo mocy)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

jw

Błędy stałe czy sporadyczne?

BTW coś ty za samochód kupił :?:
duffy
Posty: 88
Rejestracja: 2011-07-31, 12:55
Lokalizacja: kolesin
Kontakt:

Post autor: duffy »

brak mocy ogarnięty, źle założona opaska przy przepływce
dv jak sprawdzić metodą domową ? błąd za dużego ciśnienia pojawia się sporadycznie ale jednak jest.
i tak samo jak sprawdzić n75 ?
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

DV to dmuchasz w jedna koncowke i 2ga przy jednej powinno byc ciezko,jesli 2 wyloty latwo przedmuchac to znaczy ze DV umarlo.N75 lekko kopie na wolnych jak przylozysz palca ale nie zawsze.Zdejmij przewody i tez podmuchaj w ktoryms powinno byc to niemozliwe.Jesli wszystkie beda wolne to znaczy ze cos nie tak ale to i tak nie zawsze sprawdzisz. Nie polam tylko plasticzkow przy zaworze jak bedziesz zdejmowal przewody.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

DV - zdejmij osłone plastikową i dmuchnij w przewód od góry (ten cienki), jak puszcza to do wymiany.
N75 - odłącz przewód ciśnieniowy idący do WG i się przejedz. tylko uważaj bo może dużo dmuchnąć. Jak przeładuje to znaczy że N75 źle steruje.

Ale wcześniej musisz pozostałe błędy wyeliminować
ODPOWIEDZ