AUDI S4 SID

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

wykres 536 ps przed zmianą wydechu.
oraz stary dla porównania 521 ps
na górze pojawia sie wysokie EGT i to nas blokuje,
zmieniłem wydechna 2 x 3" i w zimie zrobie głowice, +7tyś/obr i obrobie kanały
jak planowałem już dawno i pewnie kolektory 3w1.

Obrazek
Obrazek
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Wynik marny jak na tyle kasy ile poszło w te hybrydy...czyli sądzisz że tylko wydech blokował zrobienie mocy??...

Może jak zakręcisz silnik wyżej to załóż w końcu jakieś normalne turbiny w stylu GT28 może Holsety ( ludzie na nich jeżdżą i są ok nie są awaryjne itp )

Wiesz nic nie mam do K04 do tych 500 pare KM dają rade ale nie zrobisz jakiś naprawde dużych mocy w stylu 700KM na tych gwizdkach

Wiem że nie lubisz laga itp że auto nie na ćwiartke itp itp itp ale jest stara zasada...żeby była moc musi być lag... 8-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

U mnie turbo juz zostanie to które mam, mocno wstaje już przy 3800 obr/min.
Turbo kosztowało prawie 40 % taniej niż wołają i raczej nie polecam ich nikomu ponieważ nie mają wydajności,
zrobiłem u siebie w aucie tyle modyfikacji, że powinny wypluć 600ps a tu nic,
W DE moją opinie na temat turbo już od niedawna znają,

Wydech nie miał aż takiego wpływu, miałem wczesniej DP 2 x 2,75", zmieniłem go teraz bo było w planie od zawsze 2 x 3" DP .
Kolektory i głowice też chciałem zrobic dawno już.

Nie ścigam się wiec GT28 odpuszczam i podobne. Robią się 2 x S4 na GT28 i ciekaw jestem jak wyjdzie wykres, wyniki już niebawem :-)
Tylko tam odczucia w autach będą inne (oba będą odchudzone).

Jak dal mnie najlepszym wyborem w turbo dla 2,7bi są K04 z RS6 440-520ps to szczał w 10-tkę !
Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Andrzej a nie lejecie metanolem ? zeby zwalczyc egt. Co to znaczy wysokie ? Na tych seryjnych glowicach mozesz spokojnie zakrecic 7300 a przeciez Maciek cos ci tam juz grzebal bo mozna wyczytac " głowice 2,8l mods pm-motorsport " . Mam dla ciebie rade abys dokladnie sprecyzowal Mackowi co chcesz z auta i to niech on ci dobiera komponenty bo to ze jakis zasrany loba pisze ze to turbo na 700 ps to tak jakbys znow mial uwierzyc w swietego mikolaja. Nie odbieraj tego jako atak ale powiedz mi przezyles juz 3 albo 4 wydechy , teraz chcesz rozbierac auto zeby zrobic glowice i spawac nowe kolektory ... ? nie dalo tego rady zrobic od razu. Kolektor 3 w 1 jest praktycznie nie do dokrecenia jak jest owiniety u Jacka samo skrecanie trwalo 2 dni i zostaly przerobione 4 klucze aby jakos dojsc. Chcesz to ci pokaze bo lezy glowica pod sciana a i tak musze rozkrecic bo jade je zawiezc do wepsow.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

z moja instalacja metanolu to jest wielka porazka:
- rok temu podejscie i lipa, podobno sterownik metanolu sie gryzl z kompem audi bo wspolnego mapsensora uzywaja, no i ogolnie klopoty z podlaczeniem,
- tego roku podobno sterownik "żyje wlasnym zyciem" i nie moga sobei poradzic z nim

jestem zly bo widze ze w PL tylko jeden najprostszy tym Snowpreformance odpalaja a reszta rozbudowanych steronikow to czarna magia, bo nie wierzę ze nie da sie mojego odpalic skoro polowa USA juz na tym jezdzi w autach.

efekt jest taki ze kupiolem nowy zestaw jaki maja w PL, za kilka tyg bedzie wiec w zimie bedzie odpalony.


glowice chce wiecej krecic niz 7300 :-D
obrobka moich glowic byla "powierzchowna" teraz grubiej pojadę :-P

z kolektorami będzie wiekszy problem bo jakos nie wierze polskim firmom,
w S4 jest ciasno, powiedzialem sobie że wiecej nie testuje kolektorow w PL,
"co tanie to drogie" - lepiej bylo od samego poczatku wiecej zaplacic za sprawdzony towar i miec z glowy,
obecnie walcze z cena w pewnej firmie na dwa komplety do 2,7bi (licze dostac z upustem 40-45%)
Zreszta dostalem juz spore rabaty na firme ESTD od firm z zagranicy na czesci do 2,7bi.

suma wszystkiego bedzie sprawdzenie co i jak sie zachowuje w 2,7bi bo troche tego przerobilem juz,
z doswiadczeniami i "porażkami" chetnie sie podziele na forum dla potomnych aby czasem błędów nie popelniac.

Adam powinienes wzisc GT28 i przerobic je aby wlazly na dół - będą chetni napewno w PL,
kilka osob juz sie mysli nad takimi na dole - czekaja na Nikolasa wynik/wykres
Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Gt28 spokojnie wejda na dol ale ja chcialem miec spokojne zycie. Teraz moge odkrecic co mi sie podoba bez ruszania motorowni. Co do kolektorow Andrzej to poki nie beda odlewane / zeliwne to zawsze bedzie ryzyko pekniec albo jak dobrze nie splanujesz przedmuchiwan. Wiec towar zza wody tez moze nie byc trafionym w 10-tke. Jesli chodzi o glowice to sa plusy i minusy takiej operacji wiec dobrze sie zastanow czy to nie twoje kolejne widzimisie. Pfr8b to dobra siweca
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Taka moja uwaga....Auto ma 536 KM po normach wiec realny wynik 527 KM wychodzi na to że te sprezarki z Loba mają wydajność taką jak oem z RS6 :)
Obrazek
ktokolwiek
Posty: 64
Rejestracja: 2010-02-04, 09:44
Lokalizacja: Łódź
Płeć:

Post autor: ktokolwiek »

Czyli jak nie widać różnicy to po co przepłacać, heh :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Czyli jak nie widać różnicy to po co przepłacać, heh :)
Wiesz teoretycznie te spręzarki miały być git....niestety nie są :/
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Czyli co... nie ma juz innej alternatywy na wiekszy koks niz GT28RS ?
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

no jest :) np. GT30 albo GT35 x2 :) heheh
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

a propo sprezarek z Loba to maja obudowy K04 RS4, zastanawiam sie jak by wlozyl środek do obudów K04 z RS6 :-D
no ale ja juz tego nie testuje - mam dość, wole jezdzic nawet z moca 300ps, zbrzydło mi Renault Clio :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

SID... kup sobie seryjna S4 do jazdy na co dzien :mrgreen:
pm-motorsport
Posty: 97
Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pm-motorsport »

Turbo u Andrzeja dmucha i to dobrze problem jest ze sa w obudowie k04 i to ze urosło egt nie musi byc od kolektorów ale spaliny moga sie dusic w muszlach.Wiemy ze po miedzy spawanymi kolektorami 3w 1 a seryjnymi tez róznica egt o jakies 80st-100st oczywiscie na kozysc spawanych ale u Sida juz jest tyle spalin ze moze nie wyrabiaja bo ma 1.6 bara doładowania i spalin wiecej.Kiedys były przymiarki wsadzenia gt28rs na dół w vtg i nawet by weszły gozej juz jak by został seryjny sterownik ale pewnie i to dało by sie zrobic.Ja byłbym za tym by zrobic jedno turbo jak ma diesel i pewnie kiedys to zrobie jak sie ktos trafi na taki pomysł i to na seryjnym sterowniku.
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Sid przecież nawet projekt Nikolasa pokazuje że da się zmieścić turba GT28 pod machą...chyba że mówiąc ,,na dole" masz na myśli dosłownie w miejscu seryjnych K04 ale nie widze sensu...


Te GT28 wbrew pozorom tak późno nie wstają...

Sid nie mów non stop że się nie ścigasz bo to nie o to chodzi...znam ludzi który mają turba gdzie boost jest od 4 tys obr i latają tym na codzień i wcale się nie ścigają non stop nie jeżdżą na zawody itp...
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Zablokowany