AUDI S4 SID

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

AUDI S4 SID

Post autor: SID »

Auto ma kolejny setap który jest opisany na 17 stronie

Auto: Audi S4 B5 Avant z 2000r więcej na mojej stronie

Moc: 521ps i 553Nm
Wykonanie: PM-Motorsport Wa-wa
Strojenie: Jetronik Wrocław
Inne:
- pełne body RS4,
- silnik, głowice 2,8l
- turbo K04 z RS6
- wtryskiwacze Siemens 630cc
- pompa paliwa Bosch 044
- seryjny komp S4
- osprzęt silnika RS4
- sprzęgło spiec, koło jedno masowe
- napędy RS4 skrzynia, most
- świece NKG
- spawane kolektory
- zawory DV Forge
- układ wydechowy 2,75" na 3" + kata;izator
- wtrysk metanolu (nie aktywny jeszcze)
- nowa inna chłodnica wody
- chłodnica oleju i skrzyni biegów
- duży IC na 700ps
- kute korby i tłoki
- wskażniki DEFI i turbo timer
- hamulce przód RS4 B7 365x34mm tył 325mm
- zawieszenie H&R + B&B
- wzmocnione podpory sprzyni, mostu, wału i inne
- maska z carbonu
- fotele kubełkowe

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-06-23, 20:02 przez SID, łącznie zmieniany 6 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Mam pare pytań.

1. Jak Ci się jeżdzi na specu? Miałem speca i biegi wchodziły tragicznie.

2. Skrzynia RS4 - nie do końca rozumiem.. Wiem że ma trochę krótsze biegi, ale czy jest tak wytzrymała jak S4. Słyszałem nie jedną opinie że RS4 ma słabsze skrzynie?

3. Most RS4 -czym się rózni od S4?

4. Cłodnica skrzyni biegów? Grzeje się skrzynia RS4? Nie do końca rozumiem patentu...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Nikolas pisze:Mam pare pytań.

1. Jak Ci się jeżdzi na specu? Miałem speca i biegi wchodziły tragicznie.

2. Skrzynia RS4 - nie do końca rozumiem.. Wiem że ma trochę krótsze biegi, ale czy jest tak wytzrymała jak S4. Słyszałem nie jedną opinie że RS4 ma słabsze skrzynie?

3. Most RS4 -czym się rózni od S4?

4. Cłodnica skrzyni biegów? Grzeje się skrzynia RS4? Nie do końca rozumiem patentu...
1.spiek made in radzikowski - przekrecilem litere :-)
biegi OK ale jak przyjdzie korek w miescie to lepiej zostawic auto na ulicy i isc piesz :mrgreen:
2.skrzynia RS4 ma inne przelozenia niektorych biegow (czytaj plik pdf RS4)
3. most mialem nowszy niz moj wiec wymienilem
4. moja chlodnica wody nie ma wejscia na chlodnice skrzyni
czy wytrzymala nie wiem, rozne sa opinie, ja mialem sprzynie wiec zalozylem, mam w
zapasie od S4 w garazu :-D
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Dzięki za wyjaśnienia.
Nie myślałeś o stand alone?
No i wtrysk metanolu - jakie to koszta, wzrost mocy i Nm i dlaczego nie poszedłeś w nitro?
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

andrzej chcial miec abs ,esp itd. Na stand alone jest wiecej zabawy. Mozliwosci strojenia w tej chwili sa takie ze taki setup mozna zostawic na seryjnym ecu.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Ale na stand alone chyba jest więcej możliwości. A co do ESP to rozumiem, nie każdy chce z tego zrezygnować jak auto jest używane częściej niż tylko spoty i zawody. A ten metanol?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Adam całe szczescie ze nie dalem sie namowic na inny komp. - dzis bym plakal
wiele osob poszlo w moje slady i zostawilo ori komp

ja jestem emerytowanym kierowca, jezdze spokojnie i ABS i ESP potrzebne :mrgreen:
Obrazek
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Poza ABS i ESP kolejna zaleta ori kompa to zabezpieczenie silnika na Vemsi'e nie masz czujników EGT, przepływki itp jeżeli auto tylko do upalania to SA a jak na codzień to ori
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
pm-motorsport
Posty: 97
Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pm-motorsport »

Nikolas pisze:Dzięki za wyjaśnienia.
Nie myślałeś o stand alone?
No i wtrysk metanolu - jakie to koszta, wzrost mocy i Nm i dlaczego nie poszedłeś w nitro?
Komputer zostaje ori chyba ze przekroczymy 1000KM :-D
Jesli chodzi o metanol to powino dac przyrost powyzej 50KM i Andrzej miał załozony na strojenie ale mielismy dysze do podlewania podwórka.Jak załozysz nitro to dowiesz sie dlaczego w tych silnikach nie powinno sie stosowac chyba ze strzał 75KM.Zresztą twój mechanik Adam powinien wiedziec.Zapytaj go o podwójne bedzie wiedział :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Dlaczego w US wszyscy idą w SA po przekroczeniu 500 koni?
No ori kompie chyba nie można ustawić procedury staru czy LC, inny boost na poszczególnych biegach, obrotach itd
Co do metanolu 50 koni jest ok.
Adam mnie poinformował o nitro i oczywiście strzał będzie 50-75 koni max.
Znam skutki dużych dysz.
Mnie chodzi o różnice w dostarczeniu tych dodatkowych koni metanol vs nitro.
Chyba i jedno i drugie przy większych dyszach mogą co nie co wykręcić...
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Jeżeli chodzi o dodatkowe ,,dopalacze" to napewno bezpieczniejszy jest metanol.

Co do tych SA w USA to tam wiesz, Eski na turbach K03 jeżdżą 10 sek na 1/4 mili...także bez komentarza.

Nie ma co wierzyć za bardzo w USA już nie jedna osoba w różnych autach testowała te sposoby modów made in USA i zawsze się okazywało że u nas wychodzi tej mocy mniej niż w USA
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Dlaczego metanol jest bezpieczniejszy?
Jeżeli przykładowo metanol i nitro dodają po tyle samo km - np. 50 koni...?

Co do US oczywiście biorę poprawkę na ich "konie" ale przy konkretnych i mocnych projektach idą w SA.
Chodzi mi bardziej o możliwości SA vs ori komp a nie o moc.
pm-motorsport
Posty: 97
Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pm-motorsport »

Andrzej nie robi auto do upalania dlatego zostaje ORI.On nie potrzebuje procedur potrzymań i LC.Dopuki turbiny beda wstawac wczesnie to i tak sie dobrze odepchnie ze startu.Startowałem autem intertuninga i mi sie podobalo bo ruszył nie wiem czy nie szybciej jak kiler. Znam dwie conajmniej osoby co maja kupe koni a jezdza jak emeryci takie prawo.Metamol jest bezpieczniejszy niz nitro.Jak zwykle czepiacie sie i znowu wyjdzie lipa :cry:
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Ale ja się nie czepiam. Fajne auto, dobry projekt. Ja się tylko pytam. To nie racingforum i nie ma tu napinki.
Nie mam pojęcia o wtrysku metanolu, dlatego pytam jak działa i dlaczego lepszy od nitro, bo sam zdecydowałem się na nitro.
Rozumiem też że nie jest to projekt jak mój - gdzie auto ma mi służyć tylko do zabawy i liczy się esp i nie potrzebne są procedury startu czy lC.
pm-motorsport
Posty: 97
Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pm-motorsport »

Nito jest wybuchowe .Potrafi si nawet gygjac przepustnica no i druga wada tych silników to uszczelka pod głowica od strzału nitro nie wytrzymuje.A doładowanie znosi bez problemu.
Zablokowany