A4 z RS4 widebody + AGB + k04 -> 517 ps 620 nm ;)
- 
				kosiniak
aaa no sid juz rozumiem ;) niestety zabral gnojek :) a ja leje pb :( hihi :) 
Sluchajcie ja mam na to wyjebane na czym jest moc czy na gazie , czy na paliwie czy na ropie czy na piardach ze sloika mojej prababci. Jest moc silnik dziala poprawnie , zestrojony ok bledow nie wali a logowal i hamowal to GTO i sam sie dziwil ze chodzi wszystko normalnie ( ba na paliwie stuki sie pojawiaja a na gazie nie ) wiec jak jest moc i dziala to co za roznica na czym ? Sam mowil ze nie jest przekonany do gazu w aucie ale jesli wszystko dziala prawidlowo to czemu nie? Baaa robilismy dodatkowe pomiary na gazie i dowalone kilka stopni na zaplonie a stukow ciagle brak.
Wleje sie za 120 zl gazu i pyka normalnym tempem trase 300 km. Vpower ma powiedzmy 100 oktan i kosztuje 6,70 , dodatkowo nie kupisz go na wiekszosci stacji a gaz wszedzie kosztuje 2,8 zl i ma powyzej 104 oktan . Tu macie artykul w temacie ( nie chodzi nawet o gaz a ogolnie o ilosc oktan - zawsze mozna cos podczytac i sei dowiedziec ;) : http://autokult.pl/2011/06/02/liczba-ok ... oc-silnika
Jak sie wkurwie to i bialasowi pierdolne gazem po tłokach :)
Powiedzcie mi czy jak stoicie w korku w tych waszych 400-500 konnych dupowozach to jaka roznica czy pracuje na gazie czy na benzynie ? Jak jedziesz 80 km/h po jakis waskich drogach na 2 tys rpm to jaka roznica ? Tutaj mozna sobie pozwolic na pelnego buta na gazie i nic sie nie dzieje.
Z zalozenia gaz mial byc aby sie przemieszczac autem a to nie oznacza pedalu w podlodze tylko z 98% normalna jazde . Tutaj wyszlo fajnie bo starcza gazu do konca ;)
Gaz ma swoje plusy i minusy ( plus ilosc oktanow minus kalorycznosc po jego tempreaturze , cisnieniu itp ale nad tym czuwa elektronika od gazu ) . Te instalacje sa juz mocno zaawansowane ( nie idealne ale naprawde do takiego systemu sterowania jak jest w S4 wystarczajace ) i wszystko dziala. Tłoki nie splywaja , turbiny nie padaja jesli jest instalacja ok wszystko dziala jak na benzynie bez mala.
Wiec prosze was : skonczcie pierdzielic ze gaz do zapalniczek i kuchenek , ropa do traktorow a szlachetną benzyne lejcie po cenie 200% wyzszej . Wam sie ludzie nie wpierdzielaja ze przeplacacie benzyne wiec troche zrozumienia. Zauwazylem pozatym ze najwiecej do powiedzenia o gazie maja ludzie ktorzy nigdy nie mieli porzadnej instalacji w aucie , nie maja pojecia jak to dziala i uwazaja ze to nie moze dzialac.
Moc jest ? jest ;)
BTW : duzo osob na forum ma gaz i nawet o tym nie wiecie bo nie mowią i nie pisza zeby wlasnie nie bylo pierdzielenia ze gaz be, fu itp. Fakt troche moze kogos draznic ze auto doinwestowane , mocne i gaz ... nie takie auta na gazie smigaja ... mocniejsze , 3-4 razy drozsze i bardziej ekskluzywne niz a4 z 95 roku a ich wlasciciele z pewnoscia mogli by sobie pozwolic na jazde na benzynie :) Mysle ze wyczerpalem temat. prosilbym o zachowanie zdrowego rozsadku i nie patrzenia tylko z wlasnego punktu widzenia na tą tematyke . Zawsze byla i jest kontrowersyjna. Wiec szkoda tracic czas jak juz dawno wiadomo ze sa za , przeciw itp.
Wiedzialem ze tak bedzie ale dla niektorych z was to kicha i obciach a dla niektorych osiagniecie mimo ze w to nie wierzycie ;)
 
Wracajac do samego auta: silnik ma seryjne glowice AGB ( waskie kanaly ) , auto ma zawyzona wrecz wage do pomiaru ( auto wazylo rowne 1600 + ja i Krzysiek - ja to cienias krzysiu troche wiecej ma ciala i dalismy wrecz gorke na masie ) bylo stosunkow cieplo ( jakies 25 stopni ) a i tak wynik jest ladny wdg mnie :) Gdzies bylo chyba S4 ktore mialo glowy 2,8 , turbawki rs6 a 400 nie peklo nawet.
			
			
									
						
							Sluchajcie ja mam na to wyjebane na czym jest moc czy na gazie , czy na paliwie czy na ropie czy na piardach ze sloika mojej prababci. Jest moc silnik dziala poprawnie , zestrojony ok bledow nie wali a logowal i hamowal to GTO i sam sie dziwil ze chodzi wszystko normalnie ( ba na paliwie stuki sie pojawiaja a na gazie nie ) wiec jak jest moc i dziala to co za roznica na czym ? Sam mowil ze nie jest przekonany do gazu w aucie ale jesli wszystko dziala prawidlowo to czemu nie? Baaa robilismy dodatkowe pomiary na gazie i dowalone kilka stopni na zaplonie a stukow ciagle brak.
Wleje sie za 120 zl gazu i pyka normalnym tempem trase 300 km. Vpower ma powiedzmy 100 oktan i kosztuje 6,70 , dodatkowo nie kupisz go na wiekszosci stacji a gaz wszedzie kosztuje 2,8 zl i ma powyzej 104 oktan . Tu macie artykul w temacie ( nie chodzi nawet o gaz a ogolnie o ilosc oktan - zawsze mozna cos podczytac i sei dowiedziec ;) : http://autokult.pl/2011/06/02/liczba-ok ... oc-silnika
Jak sie wkurwie to i bialasowi pierdolne gazem po tłokach :)
Powiedzcie mi czy jak stoicie w korku w tych waszych 400-500 konnych dupowozach to jaka roznica czy pracuje na gazie czy na benzynie ? Jak jedziesz 80 km/h po jakis waskich drogach na 2 tys rpm to jaka roznica ? Tutaj mozna sobie pozwolic na pelnego buta na gazie i nic sie nie dzieje.
Z zalozenia gaz mial byc aby sie przemieszczac autem a to nie oznacza pedalu w podlodze tylko z 98% normalna jazde . Tutaj wyszlo fajnie bo starcza gazu do konca ;)
Gaz ma swoje plusy i minusy ( plus ilosc oktanow minus kalorycznosc po jego tempreaturze , cisnieniu itp ale nad tym czuwa elektronika od gazu ) . Te instalacje sa juz mocno zaawansowane ( nie idealne ale naprawde do takiego systemu sterowania jak jest w S4 wystarczajace ) i wszystko dziala. Tłoki nie splywaja , turbiny nie padaja jesli jest instalacja ok wszystko dziala jak na benzynie bez mala.
Wiec prosze was : skonczcie pierdzielic ze gaz do zapalniczek i kuchenek , ropa do traktorow a szlachetną benzyne lejcie po cenie 200% wyzszej . Wam sie ludzie nie wpierdzielaja ze przeplacacie benzyne wiec troche zrozumienia. Zauwazylem pozatym ze najwiecej do powiedzenia o gazie maja ludzie ktorzy nigdy nie mieli porzadnej instalacji w aucie , nie maja pojecia jak to dziala i uwazaja ze to nie moze dzialac.
Moc jest ? jest ;)
BTW : duzo osob na forum ma gaz i nawet o tym nie wiecie bo nie mowią i nie pisza zeby wlasnie nie bylo pierdzielenia ze gaz be, fu itp. Fakt troche moze kogos draznic ze auto doinwestowane , mocne i gaz ... nie takie auta na gazie smigaja ... mocniejsze , 3-4 razy drozsze i bardziej ekskluzywne niz a4 z 95 roku a ich wlasciciele z pewnoscia mogli by sobie pozwolic na jazde na benzynie :) Mysle ze wyczerpalem temat. prosilbym o zachowanie zdrowego rozsadku i nie patrzenia tylko z wlasnego punktu widzenia na tą tematyke . Zawsze byla i jest kontrowersyjna. Wiec szkoda tracic czas jak juz dawno wiadomo ze sa za , przeciw itp.
Wiedzialem ze tak bedzie ale dla niektorych z was to kicha i obciach a dla niektorych osiagniecie mimo ze w to nie wierzycie ;)

Wracajac do samego auta: silnik ma seryjne glowice AGB ( waskie kanaly ) , auto ma zawyzona wrecz wage do pomiaru ( auto wazylo rowne 1600 + ja i Krzysiek - ja to cienias krzysiu troche wiecej ma ciala i dalismy wrecz gorke na masie ) bylo stosunkow cieplo ( jakies 25 stopni ) a i tak wynik jest ladny wdg mnie :) Gdzies bylo chyba S4 ktore mialo glowy 2,8 , turbawki rs6 a 400 nie peklo nawet.

Gaz byl zalozony do ciecia kosztow poruszania sie. nie bylo wiadomo czy bedzie dzialal prawidlowo i nie liczylismy nawet na to w sumie bo nie mial byc "meczony" na gazie a tylko poruszac sie na nim :) Z racji ze sie udalo ogarnac wszystko ladnie to nie trzeba sie obawiac przycicnac pedal na nim :) A kasku pisal zeby sie nie wychylac bo beda zaraz docinki :) Wyluzujcie panowie :) 
Pozdro.
			
			
									
						
							Pozdro.

Ja w każdym aucie miałem LPG i teraz tez mam i sie z tym nie kryje. Problem polega nie na instalacji tylko na tym kto go montuje. Na chwile obecną znam takie dwie osoby w PL które montują gaz do S4 i nic się z samochodem nie dzieje. Tylko dwie a ile jest firm które montują to sami wiecie. I to jest ocena po roku lub dwóch normalnego użytkowania samochodu/zapierdalania itp i żadne tłoki nie płyną, obroty nie falują, ciągnią do odcinki jak złe/a kompy nie wywalają miliona błędów. Ja zawsze mam ubaw z takich postów i wtedy patrze na to ile zaoszczędziłem a ile oni muszą wywalać kasy na PB  a jak kogoś objade na mieście moją padaką to morda mi się cieszy podwójnie.
 a jak kogoś objade na mieście moją padaką to morda mi się cieszy podwójnie.
Nosb ma 100% racji. Jeden lubi blondynki a drugi brunetki. O gazie najczęściej piszą osoby które miały z nim styczność pół wieku temu kiedy instalacje były zjebane i większość samochodów sie jebała. Czasy się zmieniają i technika też Jak ktoś ma samochód który na PB nie jedzie to niech się nie dziwi że na LPG będzie śmigał.
 Jak ktoś ma samochód który na PB nie jedzie to niech się nie dziwi że na LPG będzie śmigał. 
Teraz się pewnie zacznie
			
			
									
						
										
						 a jak kogoś objade na mieście moją padaką to morda mi się cieszy podwójnie.
 a jak kogoś objade na mieście moją padaką to morda mi się cieszy podwójnie.Nosb ma 100% racji. Jeden lubi blondynki a drugi brunetki. O gazie najczęściej piszą osoby które miały z nim styczność pół wieku temu kiedy instalacje były zjebane i większość samochodów sie jebała. Czasy się zmieniają i technika też
 Jak ktoś ma samochód który na PB nie jedzie to niech się nie dziwi że na LPG będzie śmigał.
 Jak ktoś ma samochód który na PB nie jedzie to niech się nie dziwi że na LPG będzie śmigał. Teraz się pewnie zacznie

nie nie 
do Sebastiana mialem za daleko
jedyny warsztat w okolicy Zielonej Góry ktory wg mnie dobrze ogarnia gaz to:
http://auto-gaz.com/
			
			
									
						
							do Sebastiana mialem za daleko
jedyny warsztat w okolicy Zielonej Góry ktory wg mnie dobrze ogarnia gaz to:
http://auto-gaz.com/
TT 1.8T manual -> S6 C5 4.2 manual -> S6 C6 5.2 tip -> A8 D3 4.2 tip -> Corvette C6 man 6.0 404KM
			
						

