Nowe RS4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Nik w sumie nie wiadomo czy nie ma spadków mocy...wiesz 5.2 występuje w nowym S6 a to auto raczej dla statycznych ludzi którzy nie chcą mieć problemów z wyprzedzaniem na trasie i to wszystko...raczej fani tuningu którzy mierzą to auto na hamowni go nie kupują

RS4 B7 jest bardziej upalany i modzony tak mi się wydaje dlatego powychodziły jego słabości a S6 z 5.2 nie
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

Niedługo będzie okazja przetestować :mrgreen: ale znając moje szczęście do niedoborów mocy w eskach, to będzie jakieś -50KM do serii ;-) Może Nik znów użyczysz racelogic'a i jakiś mały spocik byś zwołał przy okazji :-P
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

Surveyor pisze:Niedługo będzie okazja przetestować :mrgreen: ale znając moje szczęście do niedoborów mocy w eskach, to będzie jakieś -50KM do serii ;-) Może Nik znów użyczysz racelogic'a i jakiś mały spocik byś zwołał przy okazji :-P
+1 :-)
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

rozbieralem juz jedno 5.0 a takze jedno 5.2 ;-)
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Jigsaw pisze:Nik w sumie nie wiadomo czy nie ma spadków mocy...wiesz 5.2 występuje w nowym S6 a to auto raczej dla statycznych ludzi którzy nie chcą mieć problemów z wyprzedzaniem na trasie i to wszystko...raczej fani tuningu którzy mierzą to auto na hamowni go nie kupują

RS4 B7 jest bardziej upalany i modzony tak mi się wydaje dlatego powychodziły jego słabości a S6 z 5.2 nie
5.2 jest tez w Lambo i to co widziałem w necie to ładnie moc trzymają po przebiegach.
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Aa to co innego ;-) myślałem że nikt nic nie widział ;-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

5.2 V10 z R8 nawet ma bonus ;) A po małych modach 600+

Obrazek
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

Jak widac silnik lambo daje rade nawet.
Po modzie chyba 587hp ? dobrze widze ?
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

No a te straty mocy na poziomie 50-70KM nie za niskie? Zwykle dla quattro jest 100-140KM. Od czego to zależy? Od ustawień obciążenia hamowni czy coś takiego?
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

A jak jest rozwiązany napęd Quattro w R8 czy tez 4x4 w Gallardo?
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

No z tego co wiem to nie torsen i chyba blizej mu do haldexa wiec mozliwe, ze da sie odpiac oske Dobrze mowie ?
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
cowboy
Posty: 106
Rejestracja: 2010-12-15, 13:20
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cowboy »

Nikolas pisze:A jak jest rozwiązany napęd Quattro w R8 czy tez 4x4 w Gallardo?
tak:

Obrazek

pod sprzegłem jest wałek do przedniego dyfra:

Obrazek

mechanizm różnicowy miedzyosiowy jest przed przednim dyfrem

widac jakąs obudowe moze to jest torsen moze jakies sprzegło typu haldex
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Może dlatego są mniejsze straty..?
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?p=22070#22070

"Sprzęgło Wiskotyczne.
Tego typu sprzęgło spotkamy w super sportowym modelu Audi R8. Napęd w sposób ciągły trafia na tylne koła, natomiast na wejściu przedniego mostu znajdziemy sprzęgło wiskotyczne. Jego zasada działania jest prosta jak sikanie. Pod wpływem różnic prędkości kół przednich i tylnych dochodzi do sklejania się płytek pracujących w oleju silnikowym co w konsekwencji powoduję przeniesienie napędu również na przednie koła.
Układ reaguje wyłącznie na różnicę prędkości obrotowych (a nie momentów obrotowych), więc jego działanie nie jest wyrafinowane. W R8 to jednak nie przeszkadza gdyż auto z założenia jest tylno napędowe. Napęd przedni pełni funkcje wspomagającą."
marcindlug
Posty: 7
Rejestracja: 2011-07-29, 12:21
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcindlug »

skalarx pisze:http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?p=22070#22070

"dochodzi do sklejania się płytek pracujących w oleju silnikowym"
a czasem nie powinno być "w oleju silikonowym" ? ;)
ODPOWIEDZ