Nowe RS4
Nik w sumie nie wiadomo czy nie ma spadków mocy...wiesz 5.2 występuje w nowym S6 a to auto raczej dla statycznych ludzi którzy nie chcą mieć problemów z wyprzedzaniem na trasie i to wszystko...raczej fani tuningu którzy mierzą to auto na hamowni go nie kupują
RS4 B7 jest bardziej upalany i modzony tak mi się wydaje dlatego powychodziły jego słabości a S6 z 5.2 nie
RS4 B7 jest bardziej upalany i modzony tak mi się wydaje dlatego powychodziły jego słabości a S6 z 5.2 nie
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
5.2 jest tez w Lambo i to co widziałem w necie to ładnie moc trzymają po przebiegach.Jigsaw pisze:Nik w sumie nie wiadomo czy nie ma spadków mocy...wiesz 5.2 występuje w nowym S6 a to auto raczej dla statycznych ludzi którzy nie chcą mieć problemów z wyprzedzaniem na trasie i to wszystko...raczej fani tuningu którzy mierzą to auto na hamowni go nie kupują
RS4 B7 jest bardziej upalany i modzony tak mi się wydaje dlatego powychodziły jego słabości a S6 z 5.2 nie
http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?p=22070#22070
"Sprzęgło Wiskotyczne.
Tego typu sprzęgło spotkamy w super sportowym modelu Audi R8. Napęd w sposób ciągły trafia na tylne koła, natomiast na wejściu przedniego mostu znajdziemy sprzęgło wiskotyczne. Jego zasada działania jest prosta jak sikanie. Pod wpływem różnic prędkości kół przednich i tylnych dochodzi do sklejania się płytek pracujących w oleju silnikowym co w konsekwencji powoduję przeniesienie napędu również na przednie koła.
Układ reaguje wyłącznie na różnicę prędkości obrotowych (a nie momentów obrotowych), więc jego działanie nie jest wyrafinowane. W R8 to jednak nie przeszkadza gdyż auto z założenia jest tylno napędowe. Napęd przedni pełni funkcje wspomagającą."
"Sprzęgło Wiskotyczne.
Tego typu sprzęgło spotkamy w super sportowym modelu Audi R8. Napęd w sposób ciągły trafia na tylne koła, natomiast na wejściu przedniego mostu znajdziemy sprzęgło wiskotyczne. Jego zasada działania jest prosta jak sikanie. Pod wpływem różnic prędkości kół przednich i tylnych dochodzi do sklejania się płytek pracujących w oleju silnikowym co w konsekwencji powoduję przeniesienie napędu również na przednie koła.
Układ reaguje wyłącznie na różnicę prędkości obrotowych (a nie momentów obrotowych), więc jego działanie nie jest wyrafinowane. W R8 to jednak nie przeszkadza gdyż auto z założenia jest tylno napędowe. Napęd przedni pełni funkcje wspomagającą."
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2011-07-29, 12:21
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
a czasem nie powinno być "w oleju silikonowym" ? ;)skalarx pisze:http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?p=22070#22070
"dochodzi do sklejania się płytek pracujących w oleju silnikowym"