wplyw niskich temperatur na doładowanie

Moderatorzy: buba, Mod-Team

DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

Flyer pisze:DOGI, nie sprzedalo sie auto ? :shock:
nie jeszcze nie- nikt nawet nie wpadł obejrzeć..... :-?
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Dobre... naprawde dobre...
Przeciez z tego forum co najmniej dwoch "juz jechalo" :lol:
kosiniak

Post autor: kosiniak »

kupce golodupce, na szczescie z moja bylo podobnie u BKMN, inaczej jezdzilbym cenzura wie czym :) pewnie jakims chujowym RS'em ;-)
Majkel
Posty: 41
Rejestracja: 2012-01-08, 16:41
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Majkel »

Flyer pisze:
mietas pisze:Z tego co mi sie obiło o uszy to im wyższa temperatura powietrza tym mniej jest w niej tlenu, co powoduje, że latem bost jest wyższy niż zimą.
pewnie gdzies na fizyce Ci sie obilo :-P
dokladnie tak jest - im cieplej tym poprostu mniej "powietrza" :)
Nie mniej tlenu, tylko tak jak napisał:
marcinz pisze:Gęstość powietrza zmienia się od temperatury. Przy niższej jest wyższy/niższy (nie pamiętam :oops: )współczynnik kg/m^3 czyli więcej powietrza wchodzi do cylindra.
pV=nRT

p=nRT/V

im niższa temp., tym mniejsze ciśnienie przy tej samej objętości powietrza ;)
ODPOWIEDZ