Problem w tym ze turbiny k03 za duzo laduja sa to wartosci ponad 1.4bara. N75 wywalilem i wstawilem MBC stad takie doladowanie program na tyle pozwala tyle ze szkoda mi turbin.
I teraz odlaczylem weze ktore ida do WG i dmuchajac ustalilem ze waż idacy do lewej puszcza powietrze ( nieszczelnosc ) drugi zas trzyma. Jak najszybciej i najtaniej dobrac sie do niego? mechanik powiedzial mi ze najlepiej bedzie wymontowac caly przod i zdjac te wszystkie rury dolotowe wtedy bedzie mozna dostrzec i usunac problem. Kolega podpowiada mi ze lepiej zdjac lape silnika i wtedy bedzie dojscie. Co myslicie ?
			
			
									
						
										
						Za wysokie doladowanie!
- 
				stefannurek
- Posty: 110
- Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Za wysokie doladowanie!
może nieszczelność jest akurat przy samym WG i wystarczy zdjąć dolną osłonę silnika, trochę pokombinować...stefannurek pisze:Problem w tym ze turbiny k03 za duzo laduja sa to wartosci ponad 1.4bara. N75 wywalilem i wstawilem MBC stad takie doladowanie program na tyle pozwala tyle ze szkoda mi turbin.
I teraz odlaczylem weze ktore ida do WG i dmuchajac ustalilem ze waż idacy do lewej puszcza powietrze ( nieszczelnosc ) drugi zas trzyma. Jak najszybciej i najtaniej dobrac sie do niego? mechanik powiedzial mi ze najlepiej bedzie wymontowac caly przod i zdjac te wszystkie rury dolotowe wtedy bedzie mozna dostrzec i usunac problem. Kolega podpowiada mi ze lepiej zdjac lape silnika i wtedy bedzie dojscie. Co myslicie ?
 . A może to WG puszcza a nie wężyk
. A może to WG puszcza a nie wężyk 
- 
				stefannurek
- Posty: 110
- Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
Z dostępem jest masakra do samej gruszki , po odkreceniu stabilizatora była możliwość wsadzenia łapy do gruszki ciasno ale da się , najprościej kompresor i pompować delikatnie w węże przy zaworach,nieszczelność będzie od razu słyszalna..
Miałem u siebie podobną awarię tylko że już na k04
wężyk łączący zawór n75 a WG puścił przy samym zakuciu teoretycznie najpierw były minimalne wariacje , potem zaś pękł całkiem i lewe turbo stało
			
			
									
						
										
						Miałem u siebie podobną awarię tylko że już na k04
wężyk łączący zawór n75 a WG puścił przy samym zakuciu teoretycznie najpierw były minimalne wariacje , potem zaś pękł całkiem i lewe turbo stało
