Za wysokie doladowanie!

Moderatorzy: buba, Mod-Team

stefannurek
Posty: 110
Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Za wysokie doladowanie!

Post autor: stefannurek »

Problem w tym ze turbiny k03 za duzo laduja sa to wartosci ponad 1.4bara. N75 wywalilem i wstawilem MBC stad takie doladowanie program na tyle pozwala tyle ze szkoda mi turbin.
I teraz odlaczylem weze ktore ida do WG i dmuchajac ustalilem ze waż idacy do lewej puszcza powietrze ( nieszczelnosc ) drugi zas trzyma. Jak najszybciej i najtaniej dobrac sie do niego? mechanik powiedzial mi ze najlepiej bedzie wymontowac caly przod i zdjac te wszystkie rury dolotowe wtedy bedzie mozna dostrzec i usunac problem. Kolega podpowiada mi ze lepiej zdjac lape silnika i wtedy bedzie dojscie. Co myslicie ?
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Re: Za wysokie doladowanie!

Post autor: skalarx »

stefannurek pisze:Problem w tym ze turbiny k03 za duzo laduja sa to wartosci ponad 1.4bara. N75 wywalilem i wstawilem MBC stad takie doladowanie program na tyle pozwala tyle ze szkoda mi turbin.
I teraz odlaczylem weze ktore ida do WG i dmuchajac ustalilem ze waż idacy do lewej puszcza powietrze ( nieszczelnosc ) drugi zas trzyma. Jak najszybciej i najtaniej dobrac sie do niego? mechanik powiedzial mi ze najlepiej bedzie wymontowac caly przod i zdjac te wszystkie rury dolotowe wtedy bedzie mozna dostrzec i usunac problem. Kolega podpowiada mi ze lepiej zdjac lape silnika i wtedy bedzie dojscie. Co myslicie ?
może nieszczelność jest akurat przy samym WG i wystarczy zdjąć dolną osłonę silnika, trochę pokombinować... ;-). A może to WG puszcza a nie wężyk :?:
stefannurek
Posty: 110
Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stefannurek »

A cholera wie moze i WG puszczać. Nie mam dolnej oslony silnika:) i tam od spodu nie widac tego ciula WG:/
TROLU
Posty: 41
Rejestracja: 2011-09-24, 17:29
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: TROLU »

Z dostępem jest masakra do samej gruszki , po odkreceniu stabilizatora była możliwość wsadzenia łapy do gruszki ciasno ale da się , najprościej kompresor i pompować delikatnie w węże przy zaworach,nieszczelność będzie od razu słyszalna..

Miałem u siebie podobną awarię tylko że już na k04
wężyk łączący zawór n75 a WG puścił przy samym zakuciu teoretycznie najpierw były minimalne wariacje , potem zaś pękł całkiem i lewe turbo stało
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

najprosciej podlaczyc sie przy n75 i sprawdzic szczelnosc do actuatorow. Na 100 % masz nieszczelne proponuje ci nie palowac bo szybko bedziesz musial motor wyciagac
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
ODPOWIEDZ