audi rs4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

altium
Posty: 92
Rejestracja: 2010-02-11, 23:36
Lokalizacja: Gostynin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: altium »

buba pisze:Facepalm jak cenzura!
Ale żenada, że jeszcze nie widzieliście, czy że pomysł z jednym turbo ściągnięty :mrgreen:
kto zabroni biednemu bogato żyć?!
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

o to że jakie to ma znaczenie w tym temacie bo nie nie bardzo rozumiem :) ? :->
Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

update bedzie jak auto wyjedzie ..... do tego czasu bedzie owiane tajemnica.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

i wszystko w temacie:) to czekamy.
Aaaa teraz mi sie nasuwa kolejna kwestia. Czemu przechodzisz na vemsa, a nie zostajesz przy ori ecu?
Frog Racing
altium
Posty: 92
Rejestracja: 2010-02-11, 23:36
Lokalizacja: Gostynin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: altium »

aw69 pisze:o to że jakie to ma znaczenie w tym temacie bo nie nie bardzo rozumiem :) ? :->
Ano takie, że lepszy by był wspólny kolektor wydechowy na środku dla jednego turbo.
Przynajmniej tak mi się wydaje...
kto zabroni biednemu bogato żyć?!
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

w 2,7 biturbo jest to mozliwe ale kolektor i tak będzie długi....rozwiązanie takie same jak w 2,5 tdi np.
Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

altium pisze:
aw69 pisze:o to że jakie to ma znaczenie w tym temacie bo nie nie bardzo rozumiem :) ? :->
Ano takie, że lepszy by był wspólny kolektor wydechowy na środku dla jednego turbo.
Przynajmniej tak mi się wydaje...
wspolna to mozna miec dziwke z kolega........ totalna bzdura to nie wolnossak w ktorym ma znaczenie rownoodleglosciowy kolektor
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
altium
Posty: 92
Rejestracja: 2010-02-11, 23:36
Lokalizacja: Gostynin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: altium »

sportmile pisze:
altium pisze:
aw69 pisze:o to że jakie to ma znaczenie w tym temacie bo nie nie bardzo rozumiem :) ? :->
Ano takie, że lepszy by był wspólny kolektor wydechowy na środku dla jednego turbo.
Przynajmniej tak mi się wydaje...
wspolna to mozna miec dziwke z kolega........ totalna bzdura to nie wolnossak w ktorym ma znaczenie rownoodleglosciowy kolektor
Hehehehehe :mrgreen:
miałem na myśli kolektor środkowy wydechowy zamiast ssącego tak jak w nowych 4,0 TFSI
wtedy ciężkie turbo nie będzie "wisieć" na tym ładnie uspawanym kolektorku.
W nowych V8 ssące kolektory są po bokach, a wydechowy na środku, odwrotnie niż we wszystkich mi znanych V od VAG'a.
Wychodzi na to, że faceplam jak mega wielki siusiak.
Wszystko da się zrobić, to i przerobić głowice pewnie też się da, ale to tak jak kolega zasugerował wcześniej - facepalm ....
kto zabroni biednemu bogato żyć?!
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

tylko ze to z technicznego punktu widzenia nie mozliwe bo czym mam napedzic turbo ssaniem...... ( i tu znowu wariant z prostytutka hehehe ) Tamte silniki maja walki wydechowe tam gdzie my ssace zreszta ja chcialem wiesz tak dla lansu wyprowadzic turbo maska zeby wygladalo jak po tuningu :mrgreen:
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
altium
Posty: 92
Rejestracja: 2010-02-11, 23:36
Lokalizacja: Gostynin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: altium »

z technicznego punktu widzenia, przy standardowych ustawieniach wałków na swoich miejscach na pewno jest to nie możliwe.
Ale nie wieżę, że nie da się tego zrobić, kolokwialnie mówiąc - wystarczy zamienić miejscami zawory i wałki.
Oczywiście to dywagacja technologiczna, bo w realu to nie taka prosta sprawa, ale porównując z innymi powstającymi projektami na pewno się da.
Ale to tylko moje zdanie, gdzie jak kolega napisał wcześniej nic nie wnosi do tematu!
kto zabroni biednemu bogato żyć?!
Rafalek114
Posty: 187
Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
Lokalizacja: de
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 »

ziom widziales kiedys glowice od 2,7bit ?? chyba nie widziales bo bredzisz . Masz 3 na dwa zawory. 3 ssace ,2 wydechowe ... musialbys stworzyc lustrzane odbicie tej glowicy , wtedy by to sie udalo , innej opcji nie ma . Najprostsza z opcji bylo by poprostu odwrocic te glowice ,ale to tez nie wykonalne bo ci co widzieli kiedys glowice z v6 wiedza jak one wygladaja i zdaja sobie sprawe z tego ze to malo realne ... zreszta po kiego uja to wogole robic??
altium
Posty: 92
Rejestracja: 2010-02-11, 23:36
Lokalizacja: Gostynin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: altium »

Ziom, no przecież napisałem, że to nic nie wnosi do tematu!
kto zabroni biednemu bogato żyć?!
kwazypowah
Posty: 15
Rejestracja: 2012-01-17, 03:30
Tytuł użytkownika: 600HP?
Lokalizacja: worldwide
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kwazypowah »

sportmile pisze:totalna bzdura to nie wolnossak w ktorym ma znaczenie rownoodleglosciowy kolektor
Mocne. BARDZO mocne. :shock:
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

sad but true ..... i tu najprostrzym przykladem jest subaru impreza........
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

sportmile pisze:sad but true ..... i tu najprostrzym przykladem jest subaru impreza........
i dzięki temu tak piękne brzmienie, bo spalinki się mijają, a oriętujecie się czy w wersjach rajdowych jest równoległościowy, bo dzwięk jest bardzo normalny i z bulgoczącym bokserem nie ma nic wspólnego.
ODPOWIEDZ