Kosiniak S4. 502Hp 602,5Nm Powered By RPerformance! :)

Moderatorzy: buba, Mod-Team

bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

u mnie suchy asfalt będzie w marcu więc i tak nie bedziesz czekał :-) jaro71 niech podkręci filmik
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

przy takiej glebie jak na h&r to Ty bedziesz mial non stop opony na blotnikach :)
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

autem nie miota jak szatan więc sądzę że do startów się nada taki kit :-)
uki
Posty: 48
Rejestracja: 2011-07-13, 22:08
Lokalizacja: WG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: uki »

bartek75 ile ma prześwitu na tych sprężynach?? Długo nie pożyją te amortyzatory, jak się na takim zestawie trzyma drogi??
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

kolega uki dobrze pisze, seryjne amortyzatory przy takiej glebie dużo nie wytrzymają, co najwyżej do ok -35 mm, Bilestein B6 spokojnie -40 mm, a B8 ok -50mm , dużo zależy od samej sprężyny, najważniejsze by były dedykowane, te H&R mogły być z lżejszej wersji Quattro ;-),

P.S. ładnie kosiniak, działaj będzie dobra fura :-)
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

a gówno prawda szanowni koledzy. te hr`y są dedykowane pod seria amor w rs4 przez samą fabrykę quattro i takie były zakładane przez faszystowskie aso (brief). a tam raczej wróżbici nie siedzą. na RF niejaki just rozkminiał temat włącznie z numerami ETKI springów i amorów. kopia posta:
W-g ETKA w RS4 byla opcja sprezyn H&R (nie ma numerow czesci, tylko adnotacja "zamawialne wylacznie w Quattro GmbH), to zapewne te.
Ale to opcja twardsza, co mnie cieszy skoro piszesz, ze i tak komfort dobry, to na zwyklym powinno byc jeszcze lepiej.

[ Dodano: 2011-12-23, 20:18 ]
a poza tym uki auto dobrze jest zestrojone na tym zawieszeniu jak dla mnie.
tu fota ori gratów "pszut':
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-12-23, 20:30 przez bartek75, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

jeżeli były rzeczywiście dedykowane do RS4 B5(opcją) to możliwe, mają kompletnie inną charakterystykę pracy, taki rodzyn wśród innych ;-)
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

LCQ rodzyn nie rodzyn, kosiniakowi by się przydały takie właśnie springi
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

zdecydowanie, ale jestem ciekawy jak siada to na tył :mrgreen:
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

aż sam jestem ciekawy :-D jak wytrzeźwieję to po świętach coś wkleję bo ma być sucho u mnie na wsi
uki
Posty: 48
Rejestracja: 2011-07-13, 22:08
Lokalizacja: WG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: uki »

jak to są dedykowane to ok. Na fotce wygląda że sporo obniżają. I jeszcze tak z ciekawości jaka jest różnica w wysokości ( ile niżej samochód stoi ) między tymi H&R niższymi a standardowymi ??
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

Rapix
Posty: 193
Rejestracja: 2011-01-25, 18:22
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rapix »

w quattro tylne sprężyny się nie różnią? Bo to chyba do fwd :?: :roll:
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

chyba tak ale eibach napewno w ofercie ma sprezyny do AWD i cenowo bedzie podobnie :)
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Sprężyny do ośki.
ODPOWIEDZ