Wysoki boost

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Wysoki boost

Post autor: Norbi »

Czasami, nie zawsze zegar pokazuje nawet 1.5 bara i słychać że aż jęczy turbajna tak jej bidulce ciężko :)
Co może być powodem takiej sytuacji, DV, kończące się turbo powodujące przeladowanie? Od czego zacząć sprawdzanie ?
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

niema czegos takiego jak przeładowanie przez kończące się turbo.....nie działa jak nalezy sterowanie sprężarkami...... trzeba posprawdzać wszystkie, wężyki, trójniki, n75, aktuatory itp. rzeczy które są odpowiedzialne za sterowanie sprężarkami.

[ Dodano: 2011-12-02, 18:27 ]
zegar pokazuje nawet 1.5 bara i słychać że aż jęczy turbajna tak jej bidulce ciężko :)
wcale się nie dziwie.....K04 nie jest przystosowana żeby pompować 1,5 bara. dawno juz jest poza zakresem pracy :)
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent

Błędy raczej z przypadłością nie związane, a sondy obie wymienione z pół roku temu ;-)
Awatar użytkownika
ziut
Posty: 50
Rejestracja: 2010-06-28, 16:02
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ziut »

Norbi pisze: 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 137/004407
Norbi pisze: 17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
Najpierw usuń błędy i sprawdź zawór n75 i węże idące od zaworu do turbin (zaworu WG).
jeżeli zawór jest cały czas otwarty( bądź dziurawy przewód) powietrze nie dociera do zaworów WG i bedzie przeładowanie.
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Coprawda jestem najebany, alee skadowałem błedy i pojechałem do kumpla na lychę, to max boost był 1.1 i o co kaman!?
Wszystko było ok
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

a ja wypuiłem pare piw i skoro nie moge ładowac w woz, to laduje megahertze w proca C2D E7500 w kompie z 2.9 na 4 Ghz i jeszcze jest moc. bee próbowac najwyzje sie spali :D heheh
Awatar użytkownika
ziut
Posty: 50
Rejestracja: 2010-06-28, 16:02
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ziut »

Norbi pisze:Coprawda jestem najebany, alee skadowałem błedy i pojechałem do kumpla na lychę, to max boost był 1.1 i o co kaman!?
Wszystko było ok
Wbudowany alkomat ograniczający boost?? :)

Stawiam na zacinający się zawór N75! wyciąg go i przelej go preparatem do czyszczenia hamulców..
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

O cenzura ale umieram, a trzeba zara na barborka jechać. Jeszcze mnie trzymie jebany dżim bim :))
A propos auta to zrobię jak radzicie, tzn jak suchar radzi, zmienię procka na szybszego łoo cenzura ale trzymie...
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

:mrgreen:

ja wybieram sie na karowa dopiero, bo musze kiblowac w robocie :evil:
Ostatnio zmieniony 2011-12-03, 11:29 przez Flyer, łącznie zmieniany 1 raz.
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

przeciez masz jak wol napisane co mu jest zapijaczona mordo
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

sportmile pisze:przeciez masz jak wol napisane co mu jest zapijaczona mordo
Gdzie? :) mówisz o sondach?
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

PIJAKI :!:

BTW u mnie też błąd, który notorycznie wyskakiwał to od sond, mimo że je wymieniałem. Na diagnostyce przedsprzedażowej też wywaliło 1 błąd i własnie od sondy. Co prawda u mnie boost nie skakał jakoś diamteralnie, choć ostatnio jak Adam go badał to zapikował na 1,55 z tego co pamiętam. Te sondy to jakiś słaby punkt tych aut chyba...
The Rice Power
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
n75 sie zesralo nowe z aso ok 200 zl
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
ziut
Posty: 50
Rejestracja: 2010-06-28, 16:02
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ziut »

http://audi.elfly.pl/N75/N75.htm

mam stary zawór... starałem się zrobić w/g tego ale ciężko z regulacją:) więc odpuściłem. Poczekam aż będzie ciepło i dokończe :)
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Po skasowaniu błędów jest wszystko ok, ale N75 chyba profilaktycznie wymienię jak Adamek radzi ;-)
ODPOWIEDZ