Wysoki boost
Wysoki boost
Czasami, nie zawsze zegar pokazuje nawet 1.5 bara i słychać że aż jęczy turbajna tak jej bidulce ciężko :) 
Co może być powodem takiej sytuacji, DV, kończące się turbo powodujące przeladowanie? Od czego zacząć sprawdzanie ?
			
			
									
						
										
						Co może być powodem takiej sytuacji, DV, kończące się turbo powodujące przeladowanie? Od czego zacząć sprawdzanie ?
niema czegos takiego jak przeładowanie przez kończące się turbo.....nie działa jak nalezy sterowanie sprężarkami...... trzeba posprawdzać wszystkie, wężyki, trójniki, n75, aktuatory itp. rzeczy które są odpowiedzialne za sterowanie sprężarkami. 
[ Dodano: 2011-12-02, 18:27 ]
			
			
									
						
										
						[ Dodano: 2011-12-02, 18:27 ]
wcale się nie dziwie.....K04 nie jest przystosowana żeby pompować 1,5 bara. dawno juz jest poza zakresem pracy :)zegar pokazuje nawet 1.5 bara i słychać że aż jęczy turbajna tak jej bidulce ciężko :)
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
Błędy raczej z przypadłością nie związane, a sondy obie wymienione z pół roku temu
			
			
									
						
										
						P1131 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
Błędy raczej z przypadłością nie związane, a sondy obie wymienione z pół roku temu

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 137/004407Norbi pisze: 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
Najpierw usuń błędy i sprawdź zawór n75 i węże idące od zaworu do turbin (zaworu WG).Norbi pisze: 17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
jeżeli zawór jest cały czas otwarty( bądź dziurawy przewód) powietrze nie dociera do zaworów WG i bedzie przeładowanie.
 
 ja wybieram sie na karowa dopiero, bo musze kiblowac w robocie

					Ostatnio zmieniony 2011-12-03, 11:29 przez Flyer, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						PIJAKI  
 
BTW u mnie też błąd, który notorycznie wyskakiwał to od sond, mimo że je wymieniałem. Na diagnostyce przedsprzedażowej też wywaliło 1 błąd i własnie od sondy. Co prawda u mnie boost nie skakał jakoś diamteralnie, choć ostatnio jak Adam go badał to zapikował na 1,55 z tego co pamiętam. Te sondy to jakiś słaby punkt tych aut chyba...
			
			
									
						
							 
 BTW u mnie też błąd, który notorycznie wyskakiwał to od sond, mimo że je wymieniałem. Na diagnostyce przedsprzedażowej też wywaliło 1 błąd i własnie od sondy. Co prawda u mnie boost nie skakał jakoś diamteralnie, choć ostatnio jak Adam go badał to zapikował na 1,55 z tego co pamiętam. Te sondy to jakiś słaby punkt tych aut chyba...
The Rice Power
			
						http://audi.elfly.pl/N75/N75.htm
mam stary zawór... starałem się zrobić w/g tego ale ciężko z regulacją:) więc odpuściłem. Poczekam aż będzie ciepło i dokończe :)
			
			
									
						
										
						mam stary zawór... starałem się zrobić w/g tego ale ciężko z regulacją:) więc odpuściłem. Poczekam aż będzie ciepło i dokończe :)

