urwana poduszka czy coś poważniejszego?
mam wóz ponad 2 lata, seryjne sprzęgło i jak jest "dynamiczna sytuacja" na światłach to nigdy nie odpuszczam i z 7 tys. walę. Do tej pory sprzęgło żyje. może jest pancerne, może trzeba umieć strzelać... albo mam mocniejsze, bo poprzedni owner twierdził, że wymieniał sprzęgło na "mocniejsze" od "lepszej wersji"
chyba dlatego, że cały czas 100% seria... właśnie teraz wóz ma "najpoważniejszą awarię" mianowicie, dodatkowa pompa wody pod kolektorem ssącym, zaczęła wyć i podczas wymiany porwałem jeden przewodów podciśnienia... wóz stoi w garażu od paru dni, ale mam inne wozy do jazdy i jakoś nie chce mi się schodzić i robić. Mój serwis zaśpiewał sobie 900 zł za wymianę z gratami, więc im podziękowałem (to tej pory byli bardzo elastyczni z cenami...macyy pisze:Suchar Twoja eska to w ogóle jest jakiś ewenement niepsujący się

Witam wszystkich,
Wymieniłem na nowe:
- Podpora wału,
- Przegub wału i poduszką skrzyni.
I pozostało mi jeszcze wyważenie wału – dalej jest to co było tylko łagodniej (to tak jakby powyżej 0,5 bar nie przekazuje mocy tylko „drży” a jak odpuszczę i doładowanie spadnie do 0,2-0,3 bar to czuć szarpnięcie i jedzie równo)
Andrzej – chyba miałeś rację z tym torsenem – odezwę się do Ciebie telefonicznie.
P.S. jak wlazłem pod eskę to przy okazji powycinałem prekaty i katalizatory
- tylko polatać się nie da bo drży podłoga
.
Wymieniłem na nowe:
- Podpora wału,
- Przegub wału i poduszką skrzyni.
I pozostało mi jeszcze wyważenie wału – dalej jest to co było tylko łagodniej (to tak jakby powyżej 0,5 bar nie przekazuje mocy tylko „drży” a jak odpuszczę i doładowanie spadnie do 0,2-0,3 bar to czuć szarpnięcie i jedzie równo)
Andrzej – chyba miałeś rację z tym torsenem – odezwę się do Ciebie telefonicznie.
P.S. jak wlazłem pod eskę to przy okazji powycinałem prekaty i katalizatory


///S4
Jak wchodzi wal ? z lekkim luzem czy w mocno na sztwyno ? Moze ktos zapakowal wal ze skrzyni 5 biegowej ( jest dluzszy i napreza miedzy skrzynia a walem ) i dlatego drzy ?
Mialem cos takiego w swojej b5...
Zmierz go dokladnie i popros kogos o zmierzne tego z s4 : jest roznica bodajze 3 cm a to od chuja...
Mialem cos takiego w swojej b5...
Zmierz go dokladnie i popros kogos o zmierzne tego z s4 : jest roznica bodajze 3 cm a to od chuja...

Wał wyważony, podpora wału nowa i jeden przegub - esa powoli wraca do normy - już nie wali w podłogę ale jak dostanie np: na cawartym biegu w podłogę to czuć szarpnięcia i dopiero potem jedzie jak należy (silnikowo jest OK) - zakładam, że to torsen (tak jak pisał SID) - chyba, że Waszym zdaniem coś innego?
///S4