urwana poduszka czy coś poważniejszego?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

RAFIII
Posty: 37
Rejestracja: 2010-09-17, 07:08
Lokalizacja: SIEDLCE
Płeć:
Kontakt:

urwana poduszka czy coś poważniejszego?

Post autor: RAFIII »

Może ktoś miał podobny objaw:
do 0,5 bar idzie normalnie a po wkręceniu i po przekroczeniu 0,5 do 1 bar drga z tyłu eski tak jakby poduszka (na podnośniku dość łatwo można "zabujać" tylnym mostem) no i flansza (obudowa) łącząca wał ze skrzynią ma kształt elipsy a nie koła - może i to dodatkowo wprowadza przeciwwagę i drga.
Co o tym sądzicie bo podejrzenie padło też na dwumas i podporę wału.
Pozdrawiam.
///S4
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Najczesciej chodzi o podpore dyfra ta z jego przodu przykrecana bezposrednio do nadwozia. Ta na aluminiowej lapie takiej . Dyfer lata gora dol i wali o podloge . Mozna to zalac na sztywno klej/szczeliwo ( rozwiazanie bardzo prowizoryczne ale moze zdac egzamin jak i tak jest do wymiany mozna sprbowac ). Z tego co wiem wymieniaja tez ludzie tam gume na poliuretan.
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

ewentualnie przegub wału napędowego.
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ewentualnie przegub wału napędowego.
na milion procent!
RAFIII
Posty: 37
Rejestracja: 2010-09-17, 07:08
Lokalizacja: SIEDLCE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RAFIII »

Dzięki za cenne podpowiedzi - martwi mnie jeszcze flansza łącząca skrzynię z wałem - i ten kształt elipsy - zakładadam, że po strzałach z 7 tyś zabujało mocno i przegieło ale po ostatnim strzale (jakiś rok temu) obroty poszły a esa nie, od tej pory oszczędzam sprzęgło i nie upalam ze strzałów a tu nagle taka wibracja po roku. Bo może jeszcze poza tym łącznikiem jakieś luzy na silniku i dyferencjale. A tak poza tym ile ten łącznik może kosztować? :?:
///S4
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

strzelales z 7k na seryjnym sprzegle ? :shock:
kosiniak

Post autor: kosiniak »

no to co?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

da rade? ile razy? :mrgreen:
kosiniak

Post autor: kosiniak »

az sie nie posypie :) moja seria zyla do samego konca, az BKMN zmienil na FX400, no chyba ze wczesniej wlozyl cos innego? w kazdym badz razie ja latalem na serii!
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

heh, a tu "wszyscy" lansuja teorie, ze seryjne sprzeglo potrafi kleknac po paru lepszych strzalach. Oczywiscie mowa o aucie po sofcie, nie zadnych modach.
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ta, soft, ic z rs4, wywalone ka i pre :)
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

No chyba trzeba mieć talent do obsługi tego sprzęgła bo mi po Kosiniaku sprzeglo padło moment a było od nowości :) przynajmniej tak data na docisku sugerowała
Potem założyłem od RSa i zabiłem w 1,5 roku
Dopiero potem wjechał FX400
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

rs 507 koni tez jezdzil na seryjnym sprzegle i przezyl ze 100 startow z procedury. Wiele zalezy od kierownika
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
kosiniak

Post autor: kosiniak »

:-)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Re: urwana poduszka czy coś poważniejszego?

Post autor: SID »

RAFIII pisze:Może ktoś miał podobny objaw:
do 0,5 bar idzie normalnie a po wkręceniu i po przekroczeniu 0,5 do 1 bar drga z tyłu eski tak jakby poduszka (na podnośniku dość łatwo można "zabujać" tylnym mostem) no i flansza (obudowa) łącząca wał ze skrzynią ma kształt elipsy a nie koła - może i to dodatkowo wprowadza przeciwwagę i drga.
Co o tym sądzicie bo podejrzenie padło też na dwumas i podporę wału.
Pozdrawiam.
ja bym obstawiał na luzy w torsenie,
wejdz pod auto, ściąg osłone aluminiową wału i sprawdz ręką luzy w miejscu gdzie łączy się wał ze skrzynią,
nowy torsen z wymianą to 800 zł
Obrazek
ODPOWIEDZ