urwana poduszka czy coś poważniejszego?
urwana poduszka czy coś poważniejszego?
Może ktoś miał podobny objaw:
do 0,5 bar idzie normalnie a po wkręceniu i po przekroczeniu 0,5 do 1 bar drga z tyłu eski tak jakby poduszka (na podnośniku dość łatwo można "zabujać" tylnym mostem) no i flansza (obudowa) łącząca wał ze skrzynią ma kształt elipsy a nie koła - może i to dodatkowo wprowadza przeciwwagę i drga.
Co o tym sądzicie bo podejrzenie padło też na dwumas i podporę wału.
Pozdrawiam.
do 0,5 bar idzie normalnie a po wkręceniu i po przekroczeniu 0,5 do 1 bar drga z tyłu eski tak jakby poduszka (na podnośniku dość łatwo można "zabujać" tylnym mostem) no i flansza (obudowa) łącząca wał ze skrzynią ma kształt elipsy a nie koła - może i to dodatkowo wprowadza przeciwwagę i drga.
Co o tym sądzicie bo podejrzenie padło też na dwumas i podporę wału.
Pozdrawiam.
///S4
Najczesciej chodzi o podpore dyfra ta z jego przodu przykrecana bezposrednio do nadwozia. Ta na aluminiowej lapie takiej . Dyfer lata gora dol i wali o podloge . Mozna to zalac na sztywno klej/szczeliwo ( rozwiazanie bardzo prowizoryczne ale moze zdac egzamin jak i tak jest do wymiany mozna sprbowac ). Z tego co wiem wymieniaja tez ludzie tam gume na poliuretan.

Dzięki za cenne podpowiedzi - martwi mnie jeszcze flansza łącząca skrzynię z wałem - i ten kształt elipsy - zakładadam, że po strzałach z 7 tyś zabujało mocno i przegieło ale po ostatnim strzale (jakiś rok temu) obroty poszły a esa nie, od tej pory oszczędzam sprzęgło i nie upalam ze strzałów a tu nagle taka wibracja po roku. Bo może jeszcze poza tym łącznikiem jakieś luzy na silniku i dyferencjale. A tak poza tym ile ten łącznik może kosztować? 

///S4
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Re: urwana poduszka czy coś poważniejszego?
ja bym obstawiał na luzy w torsenie,RAFIII pisze:Może ktoś miał podobny objaw:
do 0,5 bar idzie normalnie a po wkręceniu i po przekroczeniu 0,5 do 1 bar drga z tyłu eski tak jakby poduszka (na podnośniku dość łatwo można "zabujać" tylnym mostem) no i flansza (obudowa) łącząca wał ze skrzynią ma kształt elipsy a nie koła - może i to dodatkowo wprowadza przeciwwagę i drga.
Co o tym sądzicie bo podejrzenie padło też na dwumas i podporę wału.
Pozdrawiam.
wejdz pod auto, ściąg osłone aluminiową wału i sprawdz ręką luzy w miejscu gdzie łączy się wał ze skrzynią,
nowy torsen z wymianą to 800 zł