Wysokosc doladowania na programie
Wysokosc doladowania na programie
Sprawa wyglada tak. Kupielm S4 z programem podpiolem zegar doladowania i doladowanie idize tak trzeci bieg tak od dolu wali 1.5bara sprada na 1.1-1.0 i tak od 5.5tys spada do 0.9. Jak na moje oko jakos duzy rozrzut jest. Mysle na wrzuceniem mbc i ustawieniem na 1.2bara. Co wy na to??
Dlaczego?Ppablo pisze:chyba westegate walnięty albo jakaś nieszczelnośćkurpiu pisze:Mysle na wrzuceniem mbc i ustawieniem na 1.2bara. Co wy na to??
Wszystko jest tak jak powinno, poza tym,że trochę za dużo wskazuje na początku, bo w peaku nie ma szans na 1.5bara na K03, to że spada do 0.9 to norma.
Wskaznik to AG smoke ale porownywalem go z manometrami i wskazuje nawet dosc dokladnie. Co do turbin to jest mozliwosc ze poprzaedni wlascicel wlozyl k04. Przy 1.5b idzie bardzo fajnie pozniej czuc znaczne oslabienie i doladowanei spada.Przy 6tys juz jest slabo a zaczyna isc tak od 3-3.5tys Myslalem na MBC zeby takiego strzalu nie bylo i ustawic na stale 1.1-1.2b w 1.8T MBC spisywal mi sie bardzo dobrze. Co do programu to niewiem jaki jest na kompie jest tylko napisane 98 oktan.
Zrobilem tylko 002 bo niemam zarejestrowanej wersji programu. Dodatkowo zrobilem ieszcze dwa kanaly.
http://vaglog.rtnet.pl/kurpiuozo_61021.html
http://vaglog.rtnet.pl/kurpiuozo_61021.html
Zajrzyj tam i zrob zdjecie okolicy turbin od przodu i bedzie jasne. Wyjmiesz puszke powietrza i bedzie prawa bez mala na wierzchu bo jak nie wiesz jakie masz turbiny to co tu diagnozowac po logach ? I nie zaczynaj znow rzezby bovy , mbc i inna prowizorka. Jak bed k04 to bedzie widac od razu. I powiedz mi jaki problem znalesc pelna wersje vaga na necie ?
