Wysokosc doladowania na programie

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Wysokosc doladowania na programie

Post autor: kurpiu »

Sprawa wyglada tak. Kupielm S4 z programem podpiolem zegar doladowania i doladowanie idize tak trzeci bieg tak od dolu wali 1.5bara sprada na 1.1-1.0 i tak od 5.5tys spada do 0.9. Jak na moje oko jakos duzy rozrzut jest. Mysle na wrzuceniem mbc i ustawieniem na 1.2bara. Co wy na to??
Mieto
Posty: 38
Rejestracja: 2011-09-01, 20:24
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Mieto »

Ja myśle, że mbc to sobie możesz darować
Awatar użytkownika
sokol22
Posty: 177
Rejestracja: 2011-03-21, 14:17
Lokalizacja: Norway
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sokol22 »

wogle to nie zaduze te doladowanie ??
Ppablo
Posty: 23
Rejestracja: 2011-03-12, 16:15
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Ppablo »

kurpiu pisze:Mysle na wrzuceniem mbc i ustawieniem na 1.2bara. Co wy na to??
chyba westegate walnięty albo jakaś nieszczelność
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Ppablo pisze:
kurpiu pisze:Mysle na wrzuceniem mbc i ustawieniem na 1.2bara. Co wy na to??
chyba westegate walnięty albo jakaś nieszczelność
Dlaczego?
Wszystko jest tak jak powinno, poza tym,że trochę za dużo wskazuje na początku, bo w peaku nie ma szans na 1.5bara na K03, to że spada do 0.9 to norma.
Ppablo
Posty: 23
Rejestracja: 2011-03-12, 16:15
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Ppablo »

Norbi pisze:Dlaczego?
głównie chodziło mi o ta różnice miedzy 1,5bar a 0,9bar
kosiniak

Post autor: kosiniak »

w peaku powinno byc jakies 1,1- 1,2, jaki masz wskaznik?
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Wskaznik to AG smoke ale porownywalem go z manometrami i wskazuje nawet dosc dokladnie. Co do turbin to jest mozliwosc ze poprzaedni wlascicel wlozyl k04. Przy 1.5b idzie bardzo fajnie pozniej czuc znaczne oslabienie i doladowanei spada.Przy 6tys juz jest slabo a zaczyna isc tak od 3-3.5tys Myslalem na MBC zeby takiego strzalu nie bylo i ustawic na stale 1.1-1.2b w 1.8T MBC spisywal mi sie bardzo dobrze. Co do programu to niewiem jaki jest na kompie jest tylko napisane 98 oktan.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

zrób logi
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ta, wlozyl k04 i cie o tym nie poinformowal, bo to maly szczegol :lol:
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Gosc z tymi turbinami sie sam tak zakrecil ze juz niewiedzial co jest. W papierach auta byly dokumenty z montazu k04. Logi na jakich kanalach zrobic??
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

115 i 002
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Zrobilem tylko 002 bo niemam zarejestrowanej wersji programu. Dodatkowo zrobilem ieszcze dwa kanaly.

http://vaglog.rtnet.pl/kurpiuozo_61021.html
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Zajrzyj tam i zrob zdjecie okolicy turbin od przodu i bedzie jasne. Wyjmiesz puszke powietrza i bedzie prawa bez mala na wierzchu bo jak nie wiesz jakie masz turbiny to co tu diagnozowac po logach ? I nie zaczynaj znow rzezby bovy , mbc i inna prowizorka. Jak bed k04 to bedzie widac od razu. I powiedz mi jaki problem znalesc pelna wersje vaga na necie ?
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

to czy te te 1.5 to prawda czy nie ;-)
ODPOWIEDZ