pytanie do uzytkowników- 2.7 bt na lpg

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

Imo nie powinno sie montowac gazu to samochodu z turbo, co dopiero biturbo.
Vorsprung durch technik
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Ja też miałbym kilka pytań do użytkowników 2.BT w LPG jak i do reszty formułowiczów którzy znaja 2.7BT na wylot.Czy po zamontowaniu lpg w s4 dalsze zmiany mechaniczne mają sens tzn.czy wgl warto wsadzać Fmic,robić przelot,i chipowac autko z lpg?I będzie jakiś problem z wystrojeniem tego?
sebastian855
Posty: 172
Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
Lokalizacja: Dąbrowa G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sebastian855 »

luk448, Wszystko zależy od tego ile jeździsz, jak jeździsz mało to lpg nie ma sensu,
ale jak robisz sporo km to jak najbardziej możesz zakładać.
Wszystko też zależy od tego jak bardzo chcesz modzić.
Instalacja dobrze dobrana pociągnie nawet zmodzone 2.7, czego jestem przykładem.
kiler
Posty: 11
Rejestracja: 2011-06-05, 12:52
Tytuł użytkownika: TQ
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kiler »

Tylko najpierw zrób mody, a dopiero później zakładaj LPG jak już wszystko będzie wystrojone na gotowo.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

sebastian855, a powiedz mi co tam u Siebie masz zmodzone?Na obecną chwilę ile km i N pod maską i jaką masz instalację?
macyy
Posty: 58
Rejestracja: 2010-09-23, 19:18
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: macyy »

Patrząc po mocy to chyba sam program
Pieprzyć wygląd. Auto ma zapierdalać...
kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurzy79 »

arti_d pisze:Mam pytanie w imieniu znajomego. Szuka szybkiego kombi w benzynie i pomyślał na RS6 C5, tylko są dwa "ale". Robi ponad 60tys km. rocznie i chciałby wsadzić do niego jakąś dobrą sekwencję. Czy są instalację które pociągną zmodzone RS6 na 500KM? Widziałem dużo silników 4.2 z gazem ale jest kwestią że tu są jeszcze dwie turbiny i czy to da radę.

- Za złośliwe komenatrze dziękuje, potrzebuję tylko opinii czy się da i będzie działać.

Pzdr

był taki wynalazek u mnie w mieście, jeździł gorzej niż wolnossąca S6 i co chwila błąd sondy lambda !!

dobrze wcześniej piszą.....chcesz w miarę szybko i taniej niż w T.benzynie .....kup mocnego T.dizla
sebastian855
Posty: 172
Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
Lokalizacja: Dąbrowa G.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sebastian855 »

luk448, obecnie jestem na etapie zmian ;-)
Jak chcesz mieć tylko program to wystarczy taki zestaw jak ja mam u siebie,
czyli instalka Stag 300 premium, reduktor kme gold, wtryski kme horizon.
U mnie to wystarczało.
Teraz założyłem Fmic, K04 rs4, wtryski 440, pompe walbro, lepszy wydech,
i będę musiał założyć drugi reduktor bo na jednym juz nie da rady.

Grunt to znaleźć kumatego gościa który Ci to założy,
a znaleźc takiego nie jest łatwo.
MaQ
Posty: 30
Rejestracja: 2010-02-02, 23:08
Tytuł użytkownika: MaQ_Grchw
Lokalizacja: WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaQ »

popieram kolege kurzy79 albo grzybki albo rybki jak coś jest 2w1 to znaczy ze jest do nieczego
1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: 1kowal1 »

MaQ pisze:popieram kolege kurzy79 albo grzybki albo rybki jak coś jest 2w1 to znaczy ze jest do nieczego
to dlaczego z rodzinnego samochodu robisz wyścigowy/sportowy? ;-)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

1kowal1 pisze:
MaQ pisze:popieram kolege kurzy79 albo grzybki albo rybki jak coś jest 2w1 to znaczy ze jest do nieczego
to dlaczego z rodzinnego samochodu robisz wyścigowy/sportowy? ;-)
dokładnie ;-)
MaQ
Posty: 30
Rejestracja: 2010-02-02, 23:08
Tytuł użytkownika: MaQ_Grchw
Lokalizacja: WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaQ »

to jest samochód sportowy tylko że o wyglądzie rodzinnego ;-)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

sebastian855 pisze:luk448, obecnie jestem na etapie zmian ;-)
Jak chcesz mieć tylko program to wystarczy taki zestaw jak ja mam u siebie,
czyli instalka Stag 300 premium, reduktor kme gold, wtryski kme horizon.
U mnie to wystarczało.
Teraz założyłem Fmic, K04 rs4, wtryski 440, pompe walbro, lepszy wydech,
i będę musiał założyć drugi reduktor bo na jednym juz nie da rady.

Grunt to znaleźć kumatego gościa który Ci to założy,
a znaleźc takiego nie jest łatwo.
a jaką teraz masz moc na tym zestawie?
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

MaQ pisze:to jest samochód sportowy tylko że o wyglądzie rodzinnego ;-)
Eski nigdy nie beda samochodami sportowymi. Sportowe to sa Lancery Evo, Imprezy WRX itd.
Vorsprung durch technik
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

Fiko pisze: Eski nigdy nie beda samochodami sportowymi. Sportowe to sa Lancery Evo, Imprezy WRX itd.
ja bym się do końca nie zgodził...leje swoim 80% tych evo i imprez jakie są w PL - oczywiście nie czyni to mojego samochodu sportowym...no ale z nich robi co ?...rowery ? :-P ja myślę że w wypowiedzi o nie zakładaniu gazu chodziło raczej o zasadę a tak to taki półśrodek...przecież silnik 2.7bt nie został zaprojektowany by być zasilany gazem - a że ludzie tam pchają gaz to inna sprawa...jak ktoś przerabia Lanosa na gaz to ja to rozumiem bo chodzi o oszczędność...ale S4 nie kupuje chyba nikt kto chce oszczędzać...tak czy siak temat morze :mrgreen:
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
ODPOWIEDZ